Search results

Records found: 101  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004276 xkni^"
  1. ČERVENKA, Peter. Nové trendy v elektronickej komunikácii a ich aplikácia v podnikaní : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2013. 181 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. OVEČKOVÁ, Oľga. Obchodný zákonník : komentár. 1. 3. dopl. a preprac. vyd. Bratislava : Iura Edition, 2012. 1182 s. APVV-0340-10. ISBN 978-80-8078-434-8. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    Obchodný zákonník

    book

  3. OLÁH, Michal. Ceny v marketingu. Bratislava : Vydavateľský dom ELITA, 2009. 241 s. ISBN 978-80-970135-0-9. [Copy count : 4, currently available 3, at library only 1]
    Ceny v marketingu

    book

  4. CIMLER, Petr - ZADRAŽILOVÁ, Dana. Retail management. Praha : Management Press, 2007. 307 s. ISBN 978-80-7261-167-6. [Copy count : 8, currently available 2, at library only 3]
    book

    book

  5. Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 792 s. ISBN 80-225-2227-9. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  6. CORNWALL, Jeffrey R. - VANG, David O. - HARTMAN, Jean M. Entrepreneurial financial management : an applied approach. Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall, 2004. 258 s. Prentice Hall finance series. ISBN 0-13-009411-0. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  7. FRANCOVÁ, Zuzana. Profilovanie štruktúry a dizajnu distribučného kanála v súčasných európskych podmienkach : dizertačná práca. Školiteľ: Kristína Viestová. Bratislava, 2004. 137 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore. Medzinárodná vedecká konferencia. Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 746 s. ISBN 80-225-1904-9. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  9. HERBOLD, Robert J. The fiefdom syndrome : the turf battles that undermine careers and companies - and how to overcome them. New York : Currency, 2004. 258 s. ISBN 0-385-51067-5. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  10. Ročenka českého a slovenského obchodu 2004 : analytický přehled obchodu a dodavatelů v České a Slovenské republice. Praha : České a slovenské odborné nakladatelství, 2004. 86 s. ISBN 80-903401-1-3. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.