Search results

Records found: 15  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004309 xpca^"
  1. BOSÁK, Martin - TOKÁROVÁ, Juliána. Optimalizácia podnikových výrobných procesov. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2021. ISSN 1335-9746, 2021, roč. 20, č. 2, s. 7-14 online.
    article

    article

  2. RAKOVSKÁ, Júlia. Impact of the Covid-19 Pandemic on the Process of Industry 4.0 Implementation in Engineering Enterprises in Slovakia. In Changes in Production Management and Logistics during the Coronavirus Crisis : Reviewed Collection of Scientific Papers. - Kraków : Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2021. ISBN 978-83-8111-249-9, s. 85-95 CD-ROM. VEGA 1/0375/20.
    article

    article

  3. BOSÁK, Martin - TARČA, Alexander. Optimalizácia výrobného procesu v strojárskom podniku. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2020. ISSN 1335-9746, 2020, roč. 19, č. 1, s. 45-50 online.
    article

    article

  4. OLEXOVÁ, Cecília - DUGAS, Jaroslav - BARLAŠOVÁ, Terézia. Tvorba opisov pracovných miest v strojárskom podniku. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód X.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód X. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF EU, 2020. ISBN 978-80-225-4723-9, s. 57-69.
    article

    article

  5. BOSÁK, Martin - TARČA, Alexander. Zlepšenie výrobného procesu v podniku. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód X.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód X. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF EU, 2020. ISBN 978-80-225-4723-9, s. 148-153.
    article

    article

  6. MELICH, Pavel - CIVELEK, Mehmet. Comparison of the Credit Scoring Models in the Engineering Industry of the Slovak Republic. - Registrovaný: Web of Science. In Competition. International Scientific Conference. Competition : Proceedings of 10th Annual International Scientific Conference, 17th–18th May, 2018, (Jihlava, Czech Republic). - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2018. ISBN 978-80-88064-37-4, pp. 260-268 online. I-18-105-00.
    article

    article

  7. PAJONK, Peter. Conditionality and Utilization of Inter-organizational Relationships on the Industrial Market of the Slovak Mechanical Engineering. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 0323-262X, 2017, roč. 46, č. 2, s. 174-183. VEGA 1/0282/15.
    article

    article

  8. KULKOVÁ, Lenka - DUGAS, Jaroslav. Návrh inovačných aktivít vo vybranom strojárskom podniku. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2016. ISSN 1335-9746, 2016, roč. 15, č. 2, s. 72-81.
    article

    article

  9. KOPTÁK, Michal. Vychystávanie náradia a meradiel pre výrobné linky pomocou RFID zariadení. In Výmena skúseností učiteľov, študentov a absolventov študijného programu Manažment výroby a logistika. Vedecký seminár spojený s workshopom. Výmena skúseností učiteľov, študentov a absolventov študijného programu Manažment výroby a logistika : zborník príspevkov z vedeckého seminára Katedry manažmentu výroby a logistiky spojeného s workshopom 2015 : vzdelávacie zariadenie EU v Bratislave - VIRT, 7.-8.5.2015. - Bratislava : Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM EU, 2015. ISBN 978-80-225-4104-6, [S. 1-12] CD-ROM.
    article

    article

  10. DŽUGANOVÁ, Gabriela. Analýza faktorov konkurencieschopnosti slovenských strojárskych podnikov na jednotnom trhu EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 78-86. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.