Search results

Records found: 100  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004322 xpca^"
  1. KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
    article

    article

  2. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 2]
    Marketingová komunikácia a digitálne médiá

    book

  3. KOPČÁKOVÁ, Janka. Basic Differences Between Advertising and Sales Promotion in the Communication Mix. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XVIII. (2022). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XVIII. (2022) : Reviewed Proceeding of Posts from an 18. International Scientific Conference, May 18th – 20th, 2022, Košice - Rajecké Teplice. - Košice : KKM PHF, 2022. ISBN 978-80-225-4975-2, p. 7 online.
    article

    article

  4. PUHOVICHOVÁ, Diana. Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 429-439 online. VEGA 1/0017/20.
    article

    article

  5. PUHOVICHOVÁ, Diana. Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 378-388 online. VEGA 1/0017/20.
    article

    article

  6. STRHAN, Rastislav. Use of National Design Award in Marketing Communication. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 426-435 CD-ROM. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  7. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Slow Food and Culinary Heritage as European Activities to Promote Traditional and Regional Foods and Dishes. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 170-178 CD-ROM. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  8. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Spotreba a podpora predaja domácich potravín na Slovensku. In Stav a perspektívy systémov manažérstva ako konkurenčná výhoda : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4445-0, s. 55-63 CD-ROM. VEGA 1/0670/16.
    article

    article

  9. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Consumer Perception of Regional Products: The Case of Regional Product Podpoľanie. In Commodity Science - Traditions and Actuality. International Scientific Conference. Commodity Science - Traditions and Actuality : Proceedings of Thirteen Scientific Conference with International Participation, Varna, (Bulgaria), October 18th - 19th, 2018. - Varna : Nauka i ikonomika, 2018. ISBN 978-954-21-0977-8, s. 172-179. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  10. KRNÁČOVÁ, Paulína. The Food Brands in the Context of Sales Promotion of Slovak Foods. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 135-166 [1,50 AH]. Projekt 2017-1-CZ01-KA203-035428 MIECAT.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.