Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004463 xpca^"
  1. HANZLÍČEK, Lukáš. Uplatňovanie sortimentnej politiky v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2016. 138 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Challenges in Environmental of Electrical Appliances: Consumer Perception of Environmentally-friendly Products and Appliance Testing for Energy Label Accuracy. In Towaroznawcze Problemy Jakości. - Radom : University of Technology and Humanities in Radom. ISSN 1733-747X, 2016, no. 4, pp. 29-42. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article

  3. ROGOVSKÁ, Vanda. Trendy v potravinárskom priemysle. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 34, s. 202-210. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  4. HANZLÍČEK, Lukáš. Sortimentná politika v maloobchode a jej uplatňovanie vo vybranej spoločnosti. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 97-106 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article

  5. HRDLIČKOVÁ, Veronika. Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3946-3, s. 40-48 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  6. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - PAZÚRIKOVÁ, Veronika. Tradičné a regionálne potraviny: znalosť ich označovania spotrebiteľmi. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 28, s. 520-536. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  7. KOŠÚTOVÁ, Tatiana - KRISTOVÁ, Ľudmila. Princípy spoločenskej zodpovednosti v produktovej politike. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 401-407.
    article

    article

  8. BORGUĽA, Matúš. Ekologický marketing: príležitosť pre inováciu. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-11. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  9. STAŇO, Roman. Produkt v hotelierstve. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-4.
    article

    article

  10. KISSOVÁ, Jana. Zmeny v obchode vplyvom obchodných reťazcov. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 218-223. VEGA 1/04/10/10.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.