Search results

Records found: 41  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004625 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    article

    article

  2. ČVIRIK, Marián. Perceived Price and Quality of Food of European Union Countries of Origin by Young Slovaks: The Influence of Ethnocentric Tendencies. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2023, vol. 12, no. 1, pp. 97-114. I-22-104-00.
    article

    article

  3. Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Proceedings of Scientific Papers. no. III. Gabriela Dubcová et al. ; editorial and Compilation Work: Ľubica Foltínová. 1st Edition. Brno : Masaryk University Press, 2021. 130 s. [8,73 AH]. KEGA 002EU-4/2019. ISBN 978-80-280-0004-2.
    book

    book

  4. ČVIRIK, Marián. Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X, 2020, roč. 49, č. 3, s. 250-269 online.
    article

    article

  5. JUHÁS, Henrich. Systém registrovaného vývozcu ako nový nástroj ochrany obchodu v hospodárskych vzťahoch Európskej únie s tretími krajinami. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 110-118 online.
    article

    article

  6. ČVIRIK, Marián. Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 16-24 online.
    article

    article

  7. ČVIRIK, Marián. Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 25-38 online.
    article

    article

  8. ZUBAĽOVÁ, Ľubica. Zjednodušenie pravidiel pôvodu v Dohode EÚ – Jordánsko – vplyv na vzájomné zahraničnoobchodné vzťahy. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4507-5, s. 277-287. VEGA 1/0546/17.
    article

    article

  9. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Legislatíva v oblasti tradičných a regionálnych poľnohospodárskych výrobkov a potravín. In Stav a perspektívy rozvoja trhu potravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku : tradičné a regionálne potraviny. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016, s. 101-104 [5,03 NS] online. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  10. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Európsky trh s poľnohospodárskymi výrobkami, potravinami a alkoholickými nápojmi registrovanými ako „Chránené označenie pôvodu“, „Chránené zemepisné označenie“ a „Tradičná zaručená špecialita“. In Stav a perspektívy rozvoja trhu potravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku : tradičné a regionálne potraviny. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016, s. 105-110 [5,38 NS] online. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.