Search results

Records found: 189  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004798 xcla^"
  1. IAZZOLINO, Gianpaolo et al. A Blockchain-Based Approach for Food Surplus Management. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2023. ISSN 1805-9295, 2023, vol. 69, no. 7, pp. 276-283.
    article

    article

  2. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. Obchod v roku 2022 naplnil očakávania. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 74, (2023.
    article

    article

  3. HUBIČKA, Filip. Jak funguje online antikvariát Knihobot. In Logistika. - Praha : Economia, 2022. ISSN 1211-0957, 2022, roč. 28, č. 10, s. XII-XV.
    article

    article

  4. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Sme európsky unikát v absurdnostiach. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 10- 12.
    article

    article

  5. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Na triedenie musia byť podmienky. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 1, s. 12-15.
    article

    article

  6. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Vianočné predaje sa začali už v auguste. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 6, s. 8-11.
    article

    article

  7. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. ... a najúspešnejším obchodníkom roka 2020 je Lidl Slovenská republika. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 62, (2021.
    article

    article

  8. Dôležité je prepojiť offline s onlinom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 6, s. 12-13.
    article

    article

  9. MATULKOVÁ, Mariana. Ochrana spotrebiteľa - zmluvný vzťah. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2020. ISSN 1335-1583, 2020, roč. 25, č. 3, s. 280-296.
    article

    article

  10. RATNAYAKE-KAŠČÁKOVÁ, Dagmara - TOMKOVÁ, Anna - ONDRIJOVÁ, Ivana. Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education. In Journal of Management and Business : Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2020. ISSN 1339-9381, 2020, vol. 12, no. 2, s. 21-28.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.