Search results

Records found: 100  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004799 xpca^"
  1. VAJDOVÁ, Jana. Evaluation of Selected Slovak Bookstores Using Modern Management Analysis Tools. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 493-505.
    article

    article

  2. BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 131-149.
    article

    article

  3. ORGONÁŠ, Jozef - KORYTINOVÁ, Kristína. Category management. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 183 s. [9,06 AH]. ISBN 978-80-225-5073-4. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Category management

    book

  4. KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Mapovanie zákazníckej cesty v podmienkach tradičného obchodu a online obchodu. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 13-22.
    article

    article

  5. LIPTÁK, Pavol. Dopady pandémie Covid-19 na Category Management. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 175-182. VEGA 1/0392/23.
    article

    article

  6. GEŽÍK, Pavel. Špecifický prístup z teórie hier pri výbere umiestnenia predajne v nákupných centrách. In „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“. Medzinárodná vedecká konferencia. „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974180-9-0, s. 231-238. VEGA 1/0427/20.
    article

    article

  7. GEŽÍK, Pavel. Špecifický prístup z teórie hier pri výbere umiestnenia predajne v nákupných centrách. In „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“. Medzinárodná vedecká konferencia. „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník abstraktov z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974443-0-3, s. 26.
    article

    article

  8. WEISS, Erik - WEISS, Roland - ZUZIK, Jozef. Využitie nových trendov marketingovej komunikácie v diskontnej predajni. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 68-73.
    article

    article

  9. GEŽÍK, Pavel. Analýza radu v FMCG v Pygmalios Analytics. In Viackriteriálne modely teórie hier v ekonómii a politológii. Vedecký workshop. Viackriteriálne modely teórie hier v ekonómii a politológii: vedecký workshop k riešeniu projektu VEGA č.1/0427/20 : zborník z workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974443-4-1, s. 13-18. VEGA 1/0427/20.
    article

    article

  10. ČVIRIK, Marián. Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia. In Marketing and Media Identity 2022: Metaverse Is the New Universe. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity: Metaverse Is the New Universe : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2022. ISBN 978-80-572-0297-4. ISSN 2729-7527, pp. 19-26. I-22-104-00.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.