Search results

Records found: 31  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004801 xcla^"
  1. KVARDA, František. Mieri k nám ruský ultralacný obchod. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 1, s. 34.
    article

    article

  2. RAŠEVOVÁ, Kristína. Samoobsluhy posilnia svoje pozície : ozveny Samošky 2015. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, november-december 2015, roč. 5, č. 26, s. P6-P8.
    article

    article

  3. Nad tradičnými reťazcami víťazia diskonty. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 4, s. 23.
    article

    article

  4. RAŠEVOVÁ, Kristína. Kúpyschopnosť obyvateľstva neporastie. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, máj/jún 2013, roč. 3, č. 11, s. 6-7.
    article

    article

  5. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Pred poklesom chráni sila. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2009. ISSN 1335-2008, jún 2009, roč. 14, č. 6, s. 12-13.
    article

    article

  6. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Kríza nahráva diskontom. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2008. ISSN 1335-2008, december 2008, roč. 13, č. 12, s. 20.
    article

    article

  7. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Diskonty rastú najrýchlejšie. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2008. ISSN 1335-2008, október 2008, roč. 13, č. 10, s. 16-17.
    article

    article

  8. CABAL, Pavel. Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315, únor 2008, roč. 12, č. 2, s. 44-45.
    article

    article

  9. KROFIÁNOVÁ, Daniela. Diskonty menia stratégiu. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2008, december 2006, roč. 11, č. 12, s. 22.
    article

    article

  10. HALUZA, Ivan - MÚČKA, František. Druhá cenová vojna. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684, 30. novembra 2006, č. 47, s. 14-15.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.