Search results

Records found: 45  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004950 xpca^"
  1. DÚŽIK, Ondrej - ŠOLTÉSOVÁ, Tatiana - ŠOLTÉS, Erik. Evaluation of Selected Factors Impact on Slovak Population Environmental Feeling Through Logistic Regression. In Economic and Social Development. International Scientific Conference on Economic and Social Development. Economic and Social Development : 94th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "The Dark Side of Management and Governance: Power, Ideology, Tensions, and Destructive Traits" (XI. OFEL). - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Zagreb : CIRU – Governance Research and Development Centre, 2023. ISSN 1849-7543, p. 4.
    article

    article

  2. DÚŽIK, Ondrej - ŠOLTÉSOVÁ, Tatiana - ŠOLTÉS, Erik. Evaluation of Selected Factors Impact on Slovak Population Environmental Feeling Through Logistic Regression. In Economic and Social Development. International Scientific Conference on Economic and Social Development. Economic and Social Development : 94th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "The Dark Side of Management and Governance: Power, Ideology, Tensions, and Destructive Traits" (XI. OFEL). - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Zagreb : CIRU – Governance Research and Development Centre, 2023. ISSN 1849-7535, pp. 53-60. VEGA 1/0410/22, VEGA 1/0561/21.
    article

    article

  3. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 23 online.
    article

    article

  4. ČVIRIK, Marián - DZUROVÁ, Mária - ÖLVECZKÁ, Diana. Exploring the Attitude to Climate Change and Socio-Ecologically Responsible Consumption of the Slovaks. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 21th International Joint Conference, May 20 - 21, 2021, Prague, Czech Republic - Bratislava, Slovakia. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4816-8. ISSN 2453-6113, pp. 10-22 online.
    article

    article

  5. KUKURA, Marek - VERNEROVÁ, Dominika. Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 36-45 online.
    article

    article

  6. GARASOVÁ, Petra. Consumer Perception of Eco-design. In EDAMBA 2019. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4704-8, pp. 112-122 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  7. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Preferences of Slovak consumers on eating edible insects - preliminary study. In MMK 2017. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2017 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník 8. : 18. - 20. prosince 2017, Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661638. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISBN 978-80-87952-22-1, pp. 192-198 online.
    article

    article

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem. Zostavila: Otília Zorkóciová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. online [155 s., 13,90 AH]. VEGA 1/0550/14. ISBN 978-80-225-4249-4.
    Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem

    electonic book

  9. KRNÁČOVÁ, Paulína - KIRNOVÁ, Lenka. Regionálne produkty z pohľadu spotrebiteľov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 48-61. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  10. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Nákupné správanie spotrebiteľov a ich postoje k biopotravinám, tradičným a funkčným potravinám. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 31, s. 372-383. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.