Search results

Records found: 399  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0005305 xpca^"
  1. KUCHTA, Martin - PIATRA, Lukáš. Conversion Performance of Internet Advertising Formats With the Aim of Registering New Users on a Gamified Internet Platform. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 140-148. VEGA 1/0354/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené487.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. ČAKANIŠIN, Adrián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Vývojové trendy kultúrneho a kreatívneho priemyslu v krajinách V4. In Crafts the Path From Small Business to Success – Synergies, Challenges, Opportunities. - Opole : Politechnika Opolska, 2024. ISBN 978-83-66903-72-2. ISSN 1429-6063, pp. 21-33.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené6.7 MBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. KUKURA, Marek - JANKOVIČ, Michal - ŠÁŠKY, Michael. Readiness of Interest Groups to Transition to the Application of Neuromarketing in the Context of Creating Advertising Content. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 186-196. VEGA 1/0354/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené611.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. POPOVIČOVÁ, Dominika - LIPTÁK, Pavol. Vplyv inovácií v category managemente na spotrebiteľské správanie. In MERKÚR 2024. International Scientific Conference. MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5216-5, pp. 124-132. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, VEGA 1/0392/23, I-24-113-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené175.2 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. CHOMOVÁ, Katarína. Advertising Industry Initiatives Driving Sustainability. In The Role of Cultural and Creative Industry Entities in the Context of Sustainable Development : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-155-8, s. 35-41. VEGA 1/0582/22, VEGA 1/0398/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené366.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  6. POSPÍŠILOVÁ, Vanesa - SMETANOVÁ, Petra. Regióny vinárskeho cestovného ruchu na Slovensku. In MERKÚR 2024. International Scientific Conference. MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5216-5, pp. 133-141. I-24-112-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené265.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. BALAŠČÁKOVÁ, Simona - PIATRA, Lukáš. Vplyv umelej inteligencie na efektivitu bannerovej reklamy. In MERKÚR 2024. International Scientific Conference. MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5216-5, pp. 115-123. VEGA 1/0392/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené313.2 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. BURZOVÁ, Simona. Celebrity v marketingu očami Generácií Y a Z: postoje a súčasné trendy. In MERKÚR 2024. International Scientific Conference. MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5216-5, pp. 34-43. VEGA 1/0505/22, I-24-105-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené133.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. JUHÁSZOVÁ, Zuzana - BALLOVÁ, Martina. Reputation Risk of Auditing Companies on X, Formerly Twitter, and Advertising Decrease on Platform. In AIESA - Building of Society Based on Knowledge. International Scientific Conference. "AIESA - BUILDING OF SOCIETY BASED ON KNOWLEDGE" : Proceedings of Abstracts : 21st International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5185-4, p. 18.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené91.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  10. LIESKOVSKÁ, Vanda. Vznik a uplatnenie hudobného marketingu. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2024. ISSN 1335-9746, 2024, roč. 23, č. 2, s. 7-14. APVV-23-0244.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené389.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.