Search results
- KUCHTA, Martin - PIATRA, Lukáš. Conversion Performance of Internet Advertising Formats With the Aim of Registering New Users on a Gamified Internet Platform. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 140-148. VEGA 1/0354/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 487.4 KB dostupné po prihlásení - ČAKANIŠIN, Adrián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Vývojové trendy kultúrneho a kreatívneho priemyslu v krajinách V4. In Crafts the Path From Small Business to Success – Synergies, Challenges, Opportunities. - Opole : Politechnika Opolska, 2024. ISBN 978-83-66903-72-2. ISSN 1429-6063, pp. 21-33.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 6.7 MB dostupné po prihlásení - KUKURA, Marek - JANKOVIČ, Michal - ŠÁŠKY, Michael. Readiness of Interest Groups to Transition to the Application of Neuromarketing in the Context of Creating Advertising Content. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 186-196. VEGA 1/0354/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 611.1 KB dostupné po prihlásení - POPOVIČOVÁ, Dominika - LIPTÁK, Pavol. Vplyv inovácií v category managemente na spotrebiteľské správanie. In MERKÚR 2024. International Scientific Conference. MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5216-5, pp. 124-132. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, VEGA 1/0392/23, I-24-113-00.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 175.2 KB dostupné po prihlásení - CHOMOVÁ, Katarína. Advertising Industry Initiatives Driving Sustainability. In The Role of Cultural and Creative Industry Entities in the Context of Sustainable Development : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-155-8, s. 35-41. VEGA 1/0582/22, VEGA 1/0398/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 366.4 KB dostupné po prihlásení - POSPÍŠILOVÁ, Vanesa - SMETANOVÁ, Petra. Regióny vinárskeho cestovného ruchu na Slovensku. In MERKÚR 2024. International Scientific Conference. MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5216-5, pp. 133-141. I-24-112-00.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 265.9 KB dostupné po prihlásení - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - PIATRA, Lukáš. Vplyv umelej inteligencie na efektivitu bannerovej reklamy. In MERKÚR 2024. International Scientific Conference. MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5216-5, pp. 115-123. VEGA 1/0392/23.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 313.2 KB dostupné po prihlásení - BURZOVÁ, Simona. Celebrity v marketingu očami Generácií Y a Z: postoje a súčasné trendy. In MERKÚR 2024. International Scientific Conference. MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5216-5, pp. 34-43. VEGA 1/0505/22, I-24-105-00.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 133.3 KB dostupné po prihlásení - JUHÁSZOVÁ, Zuzana - BALLOVÁ, Martina. Reputation Risk of Auditing Companies on X, Formerly Twitter, and Advertising Decrease on Platform. In AIESA - Building of Society Based on Knowledge. International Scientific Conference. "AIESA - BUILDING OF SOCIETY BASED ON KNOWLEDGE" : Proceedings of Abstracts : 21st International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5185-4, p. 18.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 91.4 KB dostupné po prihlásení - LIESKOVSKÁ, Vanda. Vznik a uplatnenie hudobného marketingu. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2024. ISSN 1335-9746, 2024, roč. 23, č. 2, s. 7-14. APVV-23-0244.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 389.8 KB dostupné po prihlásení