Search results

Records found: 15  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0005500 xpca^"
  1. ČERŇANOVÁ, Lucia - STOVÍČEK, Filip. Vývoj tržieb a zisku vo vybraných spoločnostiach pôsobiacich v sektore rozhlasového vysielania. In Medzisektorové dimenzie podnikania subjektov kultúrneho a kreatívneho priemyslu I. : zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. ISBN 978-80-7556-127-5, s. 19-27. VEGA 1/0582/22.
    article

    article

  2. VÁLEK, Juraj. Možnosti oslobodenia od dane z pridanej hodnoty v roku 2020. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2020. ISSN 1335-2024, 2020, roč. 28, č. 5, s. 3-10.
    article

    article

  3. KROPAJ, Marián. Autorské právo a obchod pod prizmou európskej smernice o online prenosoch vysielateľov a retransmisii. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 4, s. 330-338 online. KEGA 020EU-4/2019.
    article

    article

  4. RUŽIČKA, Tomáš. Konzumácia médií naprieč generáciami. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 165-171.
    article

    article

  5. PLEVOVÁ, Katarína. Postavenie a funkcie inovatívnych foriem komunikácie vo vybraných médiách : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2015. 122 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. LOYDLOVÁ, Miroslava. Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 425-432, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  7. SCHMIDTOVÁ, Mariana. New teachers - media. How and what does it teach us? In MMK 2013. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2013 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník IV. : 9. - 13. prosince 2013 Hradec Králové, Česká republika. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2013. ISBN 978-80-87952-00-9, s. 2710-2717 CD-ROM.
    article

    article

  8. ZUBAĽOVÁ, Alena. "Koncesionárske poplatky" - poplatok alebo daň? In Financie a riziko : recenzovaný zborník príspevkov zo XIV. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie Katedry financií Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, ktorá sa konala 26. novembra 2012 na pôde Ekonomickej univerzity v Bratislave pod záštitou podpredsedu vlády a ministra financií SR Petra Kažimíra. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3515-1, s. [1-6]. VEGA 1/0008/11. 1/0008/11, VEGA, Efektívnosť využitia daňových príjmov a verejných výdavkov v nadväznosti na dlhodobú udržateľnosť verejných financií a nové netradičné možnosti rozpočtových príjmov.
    article

    article

  9. CHOVANEC, Martin - REHÁK, Štefan. Exploring spatial patterns of creative industries with firm level micro geographic data. In Region direct : the international scientific journal. - Banská Bystrica : Regionálne európske informačné centrum Banská Bystrica, 2012. ISSN 1337-8473, 2012, roč. 5, č. 2, s. 10-35. APVV-0101-10.
    article

    article

  10. LABSKÁ, Helena. Komunikačné aspekty marketingu médií. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 56-60. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.