Search results
- MOTHERSBAUGH, David L. - BARDI KLEISER, Susan - HAWKINS, Del I. Consumer Behavior : Building Marketing Strategy. 15th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2024. 824 s. ISBN 978-1-266-11476-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ODS2023. International Conference on Optimization and Decision Science. ODS2023: International Conference on Optimization and Decision Science : Book of Abstracts, Ischia (Italy) September 4th - September 7th 2023. 1st Edition. Florencia : Università degli Studi di Firenze, 2023. 415 s.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.7 MB verejne dostupné - KOTLER, Philip et al. Entrepreneurial Marketing : Beyond Professionalism to Creativity, Leadership, and Sustainability. 1st Edition. Hoboken : Wiley, 2023. 266 s. ISBN 978-1-119-83520-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- PROCHÁZKA, Peter. Efektívna podpora rozhodovania s využitím rozsiahlych súborov údajov (big data) : dizertačná práca. Školiteľ: Martin Mišút. Bratislava, 2023. 106 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
File name Size Typ prístupu Príloha 10.7 KB z IP adresy EU po prihlásení Príloha 4.2 KB z IP adresy EU po prihlásení Príloha 2.3 KB z IP adresy EU po prihlásení Príloha 4.2 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení - MARKUSSEN, Thomas - TYRAN, Jean-Robert. Is There a Dividend of Democracy? Experimental Evidence from Cooperation Games : CESifo Working Paper No. 10616, August 2023. Munich : Munich Society for the Promotion of Economic Research - CESifo, 2023. 19 s. ISSN 2364-1428.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 176.6 KB verejne dostupné - ŽÁK, Štefan. Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 100 s. ISBN 978-80-225-4959-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- MAZÚROVÁ, Barbora - KOLLÁR, Ján - POVAŽANOVÁ, Mariana. Princípy mikroekonómie : cvičebnica. 2. aktualizované a doplnené vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2022. 184 s. ISBN 978-80-571-0502-2. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- EAST, Robert et al. Consumer Behaviour : Applications in Marketing. 4th Edition. Los Angeles : SAGE, 2022. 357 s. ISBN 978-1-5297-3083-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ANGNER, Erik. A Course in Behavioral Economics. 3rd Edition. London : Bloomsbury Academic, 2021, reprinted 2022. 327 s. ISBN 978-1-352-01080-0. [Copy count : 3, currently available 0, at library only 3]
- SERVÁTKA, Maroš. On the Behavioral Foundation of Reciprocity : habilitačná práca. Oponent: Pavol Ochotnický... [et al.]. Bratislava, 2022. 150 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]