Search results
- Mediácia a multidisciplinarita ako kľúč k harmonickým riešeniam konfliktov. Medzinárodná vedecká konferencia. Mediácia a multidisciplinarita ako kľúč k harmonickým riešeniam konfliktov : medzinárodná vedecká konferencia : [zborník abstraktov]. 1. vydanie. Bratislava : Inštitút mediácie a mimosúdneho riešenia sporov, 2024. 49 s. ISBN 978-80-974773-5-6.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 582.8 KB dostupné po prihlásení - Mediácia a multidisciplinarita ako kľúč k harmonickým riešeniam konfliktov. Medzinárodná vedecká konferencia. Mediácia a multidisciplinarita ako kľúč k harmonickým riešeniam konfliktov : medzinárodná vedecká konferencia : [zborník]. 1. vydanie. Bratislava : Inštitút mediácie a mimosúdneho riešenia sporov, 2024. 278 s. ISBN 978-80-974773-3-2.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 2.7 MB dostupné po prihlásení - PERLMUTTER, Saul - CAMPBELL, John - MACCOUN, Robert. Third Millennium Thinking : Creating Sense in a World of Nonsense. 1st Edition. New York : Little, Brown Spark, 2024. 305 s. ISBN 978-0-316-43810-0. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- PÉTIOVÁ, Marianna. Prejavy extrémizmu v základných a stredných školách z pohľadu žiakov. 1. vydanie. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. 97 s. ISBN 978-80-8240-075-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- MCCOURT, Frank H., Jr. - CASEY, Michael J. Our Biggest Fight : Reclaiming Liberty, Humanity, and Dignity in the Digital Age. New York : Crown, 2024. [164 s.]. Available on Internet: <https://ebookcentral.proquest.com/lib/euba-ebooks/detail.action?docID=31054919> ISBN 9780593728529.
- ADAMS, Julian. Behavioural Research for Marketing : A Practitioner's Handbook. 1st Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2023. 201 s. ISBN 978-0-367-77133-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ERIKSON, Thomas. Obklopený energetickými upírmi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo Motýľ, 2023. 295 s. ISBN 978-80-8164-349-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- MALÁ, Denisa - MINÁROVÁ, Martina - BENČIKOVÁ, Dana. Behaviorálne aspekty kvality. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2022. 235 s. ISBN 978-80-557-1964-1. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- KUKURA, Marek. Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2022. 162 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
File name Size Typ prístupu Príloha 116.7 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 2.4 MB verejne dostupné - BAUMAN, Zygmunt. Tekutý život. 1. vydání. Praha : Pulchra, 2021. 235 s. ISBN 978-80-7564-067-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]