Search results
- KAPITÁN, Peter. Mliečne výrobky sa ustálili. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Veľká noc bude bohatšia. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- Potrebu udržateľného života chápe 90 % slovákov. Úskalím môže byť strata pohodlia. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 1, s. 12.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 176.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení - KAPITÁN, Peter. Spotrebiteľ chce od nápoja viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Ochutené pivá vytláčajú klasiku. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 77, (2024.
- IGBOMOR, Emmanuel. The Effect of Green Packaging on Consumers Buying Behavior. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 2729-8213, 2024, roč. 25, č. 1, s. 5-19.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 202.6 KB verejne dostupné - MIKŠÍK, Ondřej. Czech Consumers and Online Regional Food Shopping: After Pandemic Changes in Shopping Habits. In Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X, 2024, roč. 24, č. 1, s. 53-63.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 560.2 KB verejne dostupné - HLAWICZKA, Roman - THANH TUNG, Ho. Qualitative Changes in Commercial Banking in the Context of the Impact of the COVID-19 Pandemic. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2024. ISSN 2585-7258, 2024, vol. 18, no. 1, pp. 102-120.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 335.6 KB verejne dostupné - KAPITÁN, Peter. Spotrebiteľ skúša prémiové kategórie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 78, (2024.