Search results
- ADAMS, Julian. Behavioural Research for Marketing : A Practitioner's Handbook. 1st Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2023. 201 s. ISBN 978-0-367-77133-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- LEVY, Michael B. - GREWAL, Dhruv. Retailing Management. 11th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2023. 643 s. ISBN 978-1-265-07246-9. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 1]
- VÁVRA, Michal. Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 198 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- SNOWDON, Christopher. Nanny State Index ’23. Brussels : EPICENTER, 2023. 85 s. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- SNOWDON, Christopher - ĎURANA, Radovan. Index pestúnskeho štátu 2023. 5/2023. Bratislava : INESS - Inštitút ekonomických a spoločenských analýz, 2023. 6 s. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- JANKOVIČ, Michal. Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2023. 144 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- DVORNICKÝ, Igor. Hospodársky cyklus a finančné hospodárenie domácností : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Beličková. Bratislava, 2023. 139 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- CHADT, Karel. Psychologie trhu a chování spotřebitele. 1. vydání. Praha : Wolters Kluwer, 2023. 232 s. ISBN 978-80-7676-638-9. [Copy count : 3, currently available 0, at library only 2]
- ŽÁK, Štefan. Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 100 s. ISBN 978-80-225-4959-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]