Search results

Records found: 924  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0005924 xpca^"
  1. FREŠO, Slavomír. The Impact of Environmental Footprint Labeling on Consumer Decision-Making in Food Purchasing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 29-38. VEGA 1/0398/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené499.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. WOJCIECHOWSKA-SOLIS, Julia et al. Factors Determining Buying Behavior on the Organic Food Market in the Visegrad Group Countries-Using Canonical Correlation Analysis. - Registrovaný: Scopus. In Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050, 2025, vol. 2, no. 17, pp. 1-21. 22320288.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF995.7 KBverejne dostupné
    article

    article

  3. ŽLEBEK, Roman - REMEŇOVÁ, Katarína. Racionálne rozhodovanie v hodnotovo orientovanom prístupe k cenotvorbe. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5228-8, s. 82-89.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené345.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. DOTONG, Emmanuel - ČVIRIK, Marián. Exploring Consumer Ethnocentrism and Country-of-Origin Effects among Filipino Gen Z. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113, pp. 87-100. A-24-102/0025-00, A-25-102/3020-15.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF203.9 KBverejne dostupné
    article

    article

  5. DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília. Zmena spotrebiteľského správania na Slovensku vplyvom vysokej inflácie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 34-39.
    article

    article

  6. KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Model spotrebiteľského správania prostredníctvom zákazníckej mapy v reštauračných službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 55-63. VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  7. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Comprehensive Research on the Diversification of Consumer Purchasing Behaviour on Food E-Commerce Platforms: an Age-Focused Analysis and Strategic Implications. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 91-107. VEGA 1/0505/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené541.2 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. BURZOVÁ, Simona - MALÍČKOVÁ, Lucia - ŽÁK, Štefan. Generational Differences in the Influence of Opinion Leaders on Consumer Behaviour: an Exploratory Study of Generations X, Y and Z. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 21-34. VEGA 1/0505/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené539.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. MRAVEC, Martin - ŽÁK, Štefan - ČERVENKA, Peter. The Dynamics of Digital Marketing and Consumer Behaviour: a Quantitative Exploration of Tools and Strategies. Aut. Peter Červenka. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 108-123. VEGA 1/0505/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené443.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  10. ŽÁK, Štefan - KOPANIČOVÁ, Janka - MRAVEC, Martin. Exploring the Multifaceted Role of Artificial Intelligence in Enhancing the Depth and Breadth of Consumer Behavior Research Methodologies. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 8-20. VEGA 1/0505/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené397.7 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.