Search results

Records found: 153  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006254 xpca^"
  1. MARATOVA, Tolganay et al. The Need for Modern Teachers to Integrate Informatics with STEM Education. - Registrovaný: Scopus. In World Transactions on Engineering and Technology Education. - Melbourne : WIETE. ISSN 1446-2257, 2024, vol. 22, no. 1, pp. 38-43.
    article

    article

  2. MARATOVA, Tolganay et al. Meta-analiz effektivnosti metodov STEM obučenija v podgotovke budušich učitelej informatiki. In Bulletin of Ablai Khan KazU IRand WL : [vedecký časopis]. - Almaty : Kazachská univerzita medzinárodných vzťahov a svetových jazykov. ISSN 2710-3269, 2023, vol. 70, no. 4, pp. 163-174.
    article

    article

  3. KOPČÁKOVÁ, Janka et al. Methodology of Improving Performance by Way of Defining an Efficient Position of a School Social Workers. In Information Technology for Practice 2022 (IT4P-2022) : Proceedings of the 25th International Conference on Information Technology for Practice, October 13 -14, 2022, Ostrava, Czech Republic. - Třinec : Trilek, 2022. ISBN 978-80-11-02681-3, pp. 29-49. KEGA 035EU-4/2022.
    article

    article

  4. DARMO, Ľubomír - ČAPLÁNOVÁ, Anetta. Hybrid Mode of Learning – an Alternative Form of Education after the Covid-19 Pandemic. In Higher Education Studies in the Digital Environment : A Student Guide. - London : Transnational Press London, 2022. ISBN 978-1-80135-157-7, pp. 95-123 online. 2020-1-SK01-KA226-HE-094384.
    article

    article

  5. ČAPLÁNOVÁ, Anetta - DARMO, Ľubomír. Digital Teaching and Learning – Students' Perspective. In Higher Education Studies in the Digital Environment : A Student Guide. - London : Transnational Press London, 2022. ISBN 978-1-80135-157-7, pp. 7-34 online. 2020-1-SK01-KA226-HE-094384.
    article

    article

  6. ORBÁNOVÁ, Darina. Vzťahy medzi učiteľmi a žiakmi stredných škôl. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 65-75 online. KEGA 005EU-4/2019.
    article

    article

  7. PASIAR, Ladislav. Využívanie IKT vo vyučovaní. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 76-78 online. KEGA 005EU-4/2019.
    article

    article

  8. ČONKOVÁ, Andrea. Školská pedagogika. Recenzenti: Zuzana Chmelárová, Mária Matulčíková. 2. prepracované a doplnené vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 149 s. [9,05 AH]. ITMS 2014+: 312011AKL9. ISBN 978-80-225-4899-1. [Copy count : 12, currently available 10, at library only 2]
    book

    book

  9. PASIAR, Ladislav. Kyberšikanovanie a niektoré z jeho prejavov - prípadové štúdie. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 79-89 online. KEGA 005EU-4/2019.
    article

    article

  10. KÚBEKOVÁ, Anna. Možnosti zvládania šikanovania žiakov na školách. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 28-31 online. KEGA 005EU-4/2019.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.