Search results

Records found: 210  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006256 xpca^"
  1. MARKOVA, Elena Michajlovna - KRAJEV, Andrej. Digitalizacija učebnika po russkomu jazyku kak inostrannomu: opyt slovackich rusistov. - Registrovaný: Scopus. In Russian Language Studies. - Moscow : RUDN University. ISSN 2618-8171, 2023, vol. 21, no. 2, s. 163-180.
    article

    article

  2. NOVÁK, Jaromír. Didaktické hry z pohľadu budúcich učiteľov ekonomických predmetov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 14-18. KEGA 025EU-4/2023.
    article

    article

  3. CHOCHOLATÁ, Michaela. Priestorová analýza výsledkov testovania 9 z matematiky v okresoch SR pred a po Covid-19. In Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu 2022. Mezinárodní vědecký seminář. Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář, 30. listopad - 2. prosinec 2022, Praha. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5006-2, s. 46-52. VEGA 1/0193/20, VEGA 1/0211/21.
    article

    article

  4. ORBÁNOVÁ, Darina. Vplyv online vyučovania na žiakov stredných škôl. In Schola nova, quo vadis?. Mezinárodní vědecká konference. Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 7. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2022. ISBN 978-80-87570-59-3, s. 85-91. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
    article

    article

  5. LUKÁČ, Jozef - ZÁVADSKÝ, Cyril. Analýza výsledkov tretieho ročníka Olympiády podnikový hospodár. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra kvantitatívnych metód PHF EU, 2022. ISSN 1338-5224, 2022, roč. 12, č. 1-2, s. 13-19.
    article

    article

  6. YERSULTANOVA, Aitkul - KARELKHAN, Nursaule - JURÍK, Pavol. Project-Oriented Computer Science Teaching in Inclusive Education. In TIEES 2022: Trends and Innovations in E-business, Education, and Security. International Scientific Web-Conference of Scientists and Ph.D. Students or Candidates. TIEES 2022: Trends and Innovations in E-Business, Education and Security : Tenth International Scientific Web-conference of Scientists and PhD. Students or Candidates. - Bratislava : The Slovak Society for Economic Informatics, 2022. ISSN 2729-8493, pp. 165-172.
    article

    article

  7. ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Ekonomika a ekonómia pre stredné školy. Lektorovala: Oľga Ďuricová. 1. vydanie. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, 2022. 175 s. [8,75 AH]. ISBN 978-80-10-04009-4. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 1]
    Ekonomika a ekonómia pre stredné školy

    book

  8. NOVÁK, Jaromír. 60 rokov činnosti Katedry pedagogiky NHF EU v Bratislave - hlavné míľniky prípravy učiteľov ekonómov pred stredné a vysoké školy v SR. In Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov. Medzinárodná vedecká konferencia. Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov : recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2022. ISBN 978-80-225-4954-7, s. 90-95 online. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
    article

    article

  9. CHMELÁROVÁ, Zuzana - ČONKOVÁ, Andrea. Project Based Learning from the Point of View of Economics Students. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2021, vol. 10, no. 2, pp. 832-838 online.
    article

    article

  10. LUKÁČ, Jozef - STAŠKOVÁ, Slavomíra - ZÁVADSKÝ, Cyril. Analýza výsledkov druhého ročníka olympiády podnikový hospodár. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2021. ISSN 1336-7137, 2021, roč. 17, č. 2, s. 38-46 online.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.