Search results

Records found: 81  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006442 xpca^"
  1. BENEŠOVÁ, Dana - LIFENKO, Karyna. Impact of the Use of a Mobile Digital Key on Performance in Accommodation Facilities. In Current Trends in Spa, Hospitality and Tourism. International Conference. Current Trends in Spa, Hospitality and Tourism : 10th International Conference Proceedings. - Prague : Institute of Hospitality Management and Economics, 2022. ISBN 978-80-7632-076-5, pp. 35-43 online.
    article

    article

  2. KUCHTA, Martin - KUCHTOVÁ, Jana. Comparison of Design and Functionality of Security Software on Mobile Devices and Computer. In Desire 2. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4895-3, pp. 77-83 online. VEGA 1/0657/19.
    article

    article

  3. KRIŽAN, František et al. Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X, 2020, roč. 49, č. 2, s. 107-120 online. APVV-16-0232, VEGA 2/0113/19, KEGA 066UK-4/2020.
    article

    article

  4. KLIMOVA, Blanka - ZAMBOROVÁ, Katarína. Use of Mobile Applications in Developing Reading Comprehension in Second Language Acquisition—A Review Study. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Education Sciences : [International Journal]. - Basel : MDPI. ISSN 2227-7102, 2020, vol. 10, no. 12, pp. [2-11] online.
    article

    article

  5. ZAGORŠEKOVÁ, Natália. Islamské ekonomické myslenie a jeho formy špecifické pre rozvojové krajiny. In Islamské ekonomické myslenie – mýtus alebo realita? : zborník vedeckých prác = Volume of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4654-6, s. 129-136 online. VEGA 1/0490/19.
    article

    article

  6. ČAKANOVÁ, Lucia et al. Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World. In Wissenschaft und Forschung 2019 : Digitalisierung in Lehre und Management. - Berlin : uni-edition, 2019. ISBN 978-3-947208-11-1, s. 375-390. APVV-15-0511.
    article

    article

  7. SZIVÓSOVÁ, Mária. Nové trendy elektronického podnikania a ich vplyv na podnikanie na internete. In AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 18. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná Fakultou hospodárskej informatiky EU v Bratislave a Slovenskou spoločnosťou pre hospodársku informatiku, 25.–26. október 2018, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2018. ISBN 978-80-89962-14-3, s. 103-108 online.
    article

    article

  8. KRNÁČOVÁ, Paulína - HARGAŠOVÁ, Barbora. Znižovanie plytvania potravinami v domácnostiach. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 72-84 CD-ROM.
    article

    article

  9. PÓLYA, Attila - MUZSAY, Dóra. Mobilné zariadenia v podnikovom živote. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 145-154 CD-ROM.
    article

    article

  10. PÓLYA, Attila. More mobilných letných dát doma a v zahraničí. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 21.9.2018 Skalica, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4567-9, s. 31-36.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.