Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006446 xpca^"
  1. BRYNKUSOVÁ, Barbora. Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 19-30. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article

  2. ORFÁNUS, Dominik. Kríza - šanca pre outsourcing. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2009. ISSN 1335-4620, 8. apríla 2009, roč. 17, č. 7, s. 32-34.
    article

    article

  3. MICHALKOVÁ, Lucia. Telemarketing. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 275-279.
    article

    article

  4. MICHALKOVÁ, Lucia. Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi. In Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1, s. 95-101.
    article

    article

  5. MICHALKOVÁ, Lucia. Priamy marketing. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 77-82. VEGA 1/4600/07.
    article

    article

  6. LIPIANSKA, Júlia. Marketingová komunikácia v športe. In Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 113-120. VEGA č. 1/2639/05.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.