Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006490 xcla^"
  1. MIŠÍK, Martin. Štyri kroky k úspešnému B2B predaju. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2016. ISSN 1336-9857, 2016, roč. 10, č. 10-11, s. 18-19.
    article

    article

  2. MIŠÍK, Martin. 7 krokov k úspešnému predaju. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 1, s. 54-55.
    article

    article

  3. JOKLOVÁ, Kateřina. Obchod se službami a vybrané teorie mezinárodního obchodu:úvodní analýza. In Současná Evropa. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2009. ISSN 1804-1280, 2009, č. 1, s. 53-69.
    article

    article

  4. DE VALL, Albert. The Virtues of free trade. In Acta Oeconomica Cassoviensia No 7. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1713-5, s. 329-344.
    article

    article

  5. KJELDSEN-KRAGH, Soren. Agricultural competitiveness. In Zemědělská ekonomika = Agricultural economics : mezinárodní vědecký časopis. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2000. ISSN 0139-570X, Duben 2000, roč. 46, č. 4, s. 191-195.
    article

    article

  6. Teória obchodu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 44.
    article

    article

  7. MATEIDES, Alexander. Spokojnosť zákazníka. In Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2000. ISSN 1335-9568, 2000, roč. 7, č. 2-3, s. 192-230.
    article

    article

  8. KOKAVCOVÁ, Dagmar. Medzinárodný obchod z hľadiska ekonomických teórií. In Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069, 2000, roč. 1, č. 2, s. 122-130.
    article

    article

  9. Manifest obchodu. 1. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1997, 2. septembra 1997, roč. 5, č. 36, s. 10.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.