Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006553 xpca^"
  1. ČERVENKA, Petr et al. The New Directions of Research in the Application of Effective Marketing Communication. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications. International Conference. ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications : Proceedings of the 16th International Conference, 15-16 November 2018, (Stary Smokovec, Slovakia). - Danvers : Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE, 2018. ISBN 978-1-5386-7914-2, pp. 93-98 online. KEGA 026EU-4/2018.
    article

    article

  2. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Úroveň rozvoja zamestnávateľmi vyžadovaných osobnostných vlastností absolventov vysokých škôl. In Zamestnanosť a jej sociálno-ekonomické súvislosti v európskom priestore. Medzinárodná vedecká konferencia. Zamestnanosť a jej sociálno-ekonomické súvislosti v európskom priestore : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15. a 16. mája 2014, Veľký Meder, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3873-2, s. 124-129 CD-ROM.
    article

    article

  3. ČAVOJOVÁ, Vladimíra - BALLOVÁ MIKUŠKOVÁ, Eva - HANÁK, Róbert. Preferencia k delibrácii: (ne)istota úspechu v kognitívnych úlohách. In Kognitivní věda a umělý život. - Opava : Slezká univerzita v Opavě, 2013. ISBN 978-80-7248-863-6, s. 53-57.
    article

    article

  4. MACKOVÁ, Zdenka. Psychologická propedeutika. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 182 s. ISBN 978-80-225-2636-4. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
    book

    book

  5. NACHTMANNOVÁ, Oľga. "Assessment centre" a jeho využitie v systéme riadenia ľudských zdrojov. In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Poradca podnikateľa ; Žilina, 2003. ISSN 1335-1508, 2003, č. 7, s. 115-120.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.