Search results

Records found: 20  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006581 xkni^"
  1. MLÁKAY, Jozef et al. Tovaroznalectvo priemyselného tovaru : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, dotlač 2010. 166 s. ISBN 978-80-225-2932-7. [Copy count : 9, currently available 5, at library only 4]
    book

    book

  2. BACKHAUS, Klaus. Vermarktung hybrider Leistungsbündel : das Servpay-Konzept. Berlin : Springer-Verlag, 2010. 335 s. ISBN 978-3-642-12829-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. KINCL, Jan. Marketing podle trhů. Praha : Alfa Publishing, 2004. 172 s. Management studium. ISBN 80-86851-02-8. [Copy count : 3, currently available 0, at library only 3]
    book

    book

  4. HLÔŠKA, Branislav - KAČEŇÁK, Igor - MLÁKAY, Jozef. Tovaroznalectvo priemyselného tovaru. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 322 s. ISBN 80-225-1540-X. [Copy count : 11, currently available 10, at library only 1]
    book

    book

  5. HLÔŠKA, Branislav - KAČEŇÁK, Igor - MLÁKAY, Jozef. Tovaroznalectvo priemyselného tovaru. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 402 s. ISBN 80-225-1384-9. [Copy count : 11, currently available 10, at library only 1]
    book

    book

  6. HLÔŠKA, Branislav - KAČEŇÁK, Igor - MLÁKAY, Jozef. Tovaroznalectvo priemyselného tovaru. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 327 s. ISBN 80-225-1256-7. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  7. Psychospoleczne aspekty zwiekszania efektywnosci organizacji. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1999. 104 s. Zeszyty naukowe: Seria 1, Zeszyt 271. ISSN 0208-4902. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  8. HAKURA, Dalia - JAUMOTTE, Florence. The Role of inter- and intraindustry trade in technology diffusion. Washington : International Monetary Fund, 1999. 29 s. IMF working paper, WP/99/58. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  9. HLÔŠKA, Branislav et al. Tovaroznalectvo priemyselného tovaru. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 200 s. ISBN 80-225-0940-X. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  10. Instrumenty marketingu i ich zastosowania : Wybrane problemy. 1. wyd. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1997. 101 s. Zeszyty naukowe, Zeszyt 242. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.