Search results

Records found: 32  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006634 xcla^"
  1. SHARMA, Dev Mani. The Role of the State in the Consumer Market: A Comparative Analysis of Czech Republic and India. In Acta aerarii publici : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2022. ISSN 1336-8818, 2022, roč. 19, č. 1, s. 60-74.
    article

    article

  2. KINTONOVA, Aliya et al. Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISSN 2464-6733, 2019, vol. 9, no. 1, s. 107-113.
    article

    article

  3. GREŠKOVÁ, Petra. Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403, 2017, č. 2, s. 23-30.
    article

    article

  4. ŠALAMOUN, Jan - KUBÍNOVÁ, Jana - PAVEZOVÁ, Iveta. Strategic marketing and management of private labels. In Auspicia : recenzovaný časopis pro otázky společenských a humanitných věd. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2014. ISSN 1214-4967, 2014, roč. 11, č. 2, s. 93-102.
    article

    article

  5. ZAMYKALOVÁ, Miroslava - GULLOVÁ, Soňa. Nové tendy na vybraných asijských trzích. In Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2013. ISSN 1336-1562, 2013, roč. 11, č. 2, s. 39-52.
    article

    article

  6. GUBÍNIOVÁ, Katarína. Udržateľná spotreba - východisko udržateľného marketingu? In Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5, s. 225-231.
    article

    article

  7. FILIN, Juraj. Štát nebráni slovenské potravinárstvo tak, ako by mal. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2012. ISSN 1337-9798, roč. 4, č. September/Október 2012), s. 29.
    article

    article

  8. KUSÁ, Alena. Meranie spokojnosti zákazníka. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 163-169. VEGA 5 /0496/09.
    article

    article

  9. PILÍK, Michal. Zákaznícká loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on line trzích v ČR. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2010. ISSN 1212-415X, 2010, č. 1, s. 371-379.
    article

    article

  10. BURÁK, Emil. Manipulovanie ako pracovná metóda. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X, 2010, roč. 10, č. 3, s. 36-39.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.