Search results

Records found: 83  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006639 xpca^"
  1. KINTLER, Jakub - REMEŇOVÁ, Katarína - KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Price Sensitivity Testing as a Basic Tool for Strategic Pricing Decisions. - Registrovaný: Web of Science. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2023. ISSN 2334-6191, 2023, vol. 28, no. 1, pp. 20-32. VEGA 1/0582/22.
    article

    article

  2. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9. [Copy count : 12, currently available 7, at library only 3]
    Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja

    book

  3. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Manažment medzinárodného podnikania. Recenzenti: Dagmar Cagáňová, Anna Lašáková, Štefan Žák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 336 s. [22,28 AH]. VEGA 1/0270/22. ISBN 978-80-225-4960-8. [Copy count : 22, currently available 8, at library only 12]
    Manažment medzinárodného podnikania

    book

  4. PETROVČIKOVÁ, Katarína - LIESKOVSKÁ, Vanda - HRABOVSKÁ, Zuzana. Maloobchod v roku 2022 - vybrané charakteristiky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 51-54.
    article

    article

  5. BARLAŠOVÁ, Terézia - VAJDOVÁ, Jana. Foreign Direct Investment as a Form of International Business. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021) : Reviewed Proceeding of Posts from an 13. International Scientific Conference, February 24th – 26th, 2021 (Košice and Online Conference via Microsoft Teams, Slovakia). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-225-4805-2, pp. 115-120 online.
    article

    article

  6. ČVIRIK, Marián. Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988, 2021, roč. 13, č. 2, s. 6-16 online.
    article

    article

  7. WEISS, Roland - ZUZIK, Jozef. Vybrané state z finančného manažmentu a marketingu. Recenzenti: Adriana Csikósová, Michal Tkáč ml. 1. vydanie. Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2021. 185 s. [9,6 AH]. ISBN 978-80-553-3821-7. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  8. BARLAŠOVÁ, Terézia. Greenfield Investments and their Impact on the Host Country. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020). medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. - Košice : KKM PHF EU, 2020. ISBN 978-80-225-4747-5, pp. 126-131.
    article

    article

  9. ORGONÁŠ, Jozef et al. Franchising in V 4 Countries. Reviewers: Peter Drábik, Michal Hanák. 1st Edition. Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2020. 248 s. [13,89 AH]. ISBN 978-80-906993-8-0.
    book

    book

  10. ŠTOFOVÁ, Lenka - KOPČÁKOVÁ, Janka. The Competition between Coca–Cola vs. Pepsi Company. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov = Conference Proceeding of Abstracts. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4645-4, s. 38.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.