Search results
- LIPTÁK, Pavol. AI-driven Strategies for Category Management Rofitability. In Innovations : International Scientific Journal. - Sofia : Scientific Technical Union of Mechanical Engineering. ISSN 2603-3771, 2024, vol. 12, no. 1, pp. 14-16. VEGA 1/0392/23.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 735.3 KB verejne dostupné - WINKLER, Martin et al. Právo v marketingu. Recenzenti: Tomáš Moravec, Andrea Szakács. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 360 s. [23,30 AH]. KEGA 041EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5124-3. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.9 MB verejne dostupné - FABO, Brian et al. Ako reagujú ceny na nižšiu DPH? In Analytický komentár NBS. - [Bratislava] : Analytici ÚMS, 6. februára 2022, č. 113, s. [1-3] online.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 205.6 KB verejne dostupné - LOVCIOVÁ, Kornélia. Manažment cien – stratégia udržateľnosti a rozvoja podnikania. In Udržateľnosť a rozvoj podnikania: Ponaučenia z krízy súvisiacej s pandémiou COVID-19 : zborník vedeckých statí = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-89962-95-2, s. 35-40 online.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 235.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení - LOVCIOVÁ, Kornélia. Price – the Determining Factor in Strategies of Business Entities During the Covid and Post-Covid Period. In Účetnictví a auditing v procesu světové harmonizace. Mezinárodní vědecká konference. Účetnictví a auditing v procesu světové harmonizace : sborník z mezinárodní vědecké konference, Lednice, 6.-8. září 2022. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2022. ISBN 978-80-245-2463-4, s. 65-69.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 221 KB z IP adresy SEK po prihlásení - REMEŇOVÁ, Katarína - KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Riadenie cien v podnikoch kreatívneho a kultúrneho priemyslu : vedecká monografia. Recenzenti: Ľudomír Šlahor, Jiří Koleňák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. CD-ROM 87 s. [6,3 AH]. VEGA 1/0582/22. ISBN 978-80-225-4999-8. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- ORESKÝ, Milan - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Monika Stanková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 196 s. [10,97 AH]. ISBN 978-80-225-4957-8. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 2]
File name Size Typ prístupu Kópia titulnej strany 2.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení - KOPČÁKOVÁ, Janka. Spôsoby zvýšenia predajnosti tovaru cez web. In „Obchod a marketing“. vedecký worskhop. „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021. ISBN 978-80-225-4868-7, s. 24-30 online.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 484.4 KB dostupné po prihlásení - KÓŇA, Jakub - VERNEROVÁ, Dominika. Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie. In MERKÚR 2021. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4909-7, pp. 126-133 online. I-21-111-00.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 233.9 KB dostupné po prihlásení - FENDEKOVÁ, Eleonora. Komparácia teoretických koncepcií cenotvorby na trhoch dokonalej a nedokonalej konkurencie. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2020. ISSN 2454-1028, 2020, roč. 17, č. 2, s. 29-41 online. VEGA 1/0368/18.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 537.8 KB dostupné po prihlásení