Search results

Records found: 44  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006971 xpca^"
  1. POSPÍŠILOVÁ, Vanesa. Support for Viticulture and Wine Industry in the Framework of the Common Market Organization for Wine. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 1, s. 76-88.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené657.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. POSPÍŠILOVÁ, Vanesa. Literature Review of Scientific Knowledge on Wine Tourism. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 251-260. I-24-112-00.
    article

    article

  3. REMEŇOVÁ, Katarína - KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Price Sensitivity Testing As a Blueprint for Basic Product Pricing. In European Forum of Entrepreneurship 2023. International Scientific Conference. European Forum of Entrepreneurship 2023 : "Business Environment in a Whirlwind of Turbulent Changes“. - Praha : NEWTON College, 2023. ISBN 978-80-87325-68-1, pp. 246-251. VEGA 1/0582/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 199.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. KALAMEN, Kristián - KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Fostering Transnational Wine Tourism in the Danube Region as the Key Element of the Sustainable Tourism Strategy. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 203-212. VEGA 1/0140/21, VEGA 1/0462/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené308.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. REMEŇOVÁ, Katarína - KINTLER, Jakub. Data Driven Price Setting of Wine Products to the Ensure Long Term Sustainability of Wineries. In MIC – VIS, 2022. International Multidisciplinary Scientific Conference. Preserving, Evaluating and Developing the Mediterranean : 4th International Multidisciplinary Scientific Mediterranean Island Conference MIC – Vis 2022, Island of Vis, Croatia, September 14-17, 2022. - Zagreb : Institute of Social Sciences Ivo Pilar : VERN' University, 2023. ISBN 978-953-8404-20-7, pp. 535-543. VEGA 1/0582/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 338.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  6. RANETA, Leonid. On Selected Issues and Tendencies in Wine Making Industry of the Republic of Moldova. In Medzinárodné vzťahy 2023: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2023: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 24. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23. - 24. novembra 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5128-1. ISSN 2585-9412, s. 444-452.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené436.7 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. MURA, Ladislav. [Rodinné podniky ve světovém vinařství]. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137, 2022, roč. 18, č. 1, s. 80-81 online. Recenzia na: Rodinné podniky ve světovém vinařství / Vojtěch Koráb. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2021. - ISBN 978-80-7623-062-0.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené176.2 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. KRNÁČOVÁ, Paulína. Vinárstvo a cestovný ruch : súčasnosť a vybrané aspekty rozvoja na Slovensku. Recenzenti: Pavol Plesník, Ľuboš Bogár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 133 s. [10,23 AH]. ISBN 978-80-225-4863-2. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    book

    book

  9. GAJDOŠOVÁ, Florence Agnés Marguerite. Faire la promotion du vin naturel. 1ère édition. Paris : Le français des affaires, 2020. 7 s. [10,5 NS].
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené10.7 MBdostupné po prihlásení
    book

    book

  10. ČIEFOVÁ, Michaela. Slovakia social briefing: Tradition of Autumn Festivals in Slovakia. In Weekly Briefing. - Budapest : China-CEE Institute. ISSN 2560-1601, 2019, vol. 22, no. 3, pp. 1-3 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF395.1 KBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.