Search results

Records found: 470  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0007246 xcla^"
  1. TOKOŠ, Peter. Model implementácie heuristického návodu D.I.T.O.R. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 3, s. 11-15.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené257.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. BURGDORFF PORSBORG JENSEN, Karina - VALBAK-ANDERSEN, Camilla - FUNCK KRISTENSEN, Lars. Co-Creating Sales Management Cur-Ricula with Practitioners – Insights on Competencies for Future Sales Managers. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944, 2025, roč. 20, č. 1, s. 2-7.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené98.7 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. KOVÁČ, Martin. Nezamestnanosť a ďalšie smerovanie absolventov strednej školy na Slovensku. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. ISSN 1335-5864, 2025, roč. 36, č. 2-3, s. 21-34.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené251.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. KOSTURKOVÁ, Martina. Kognitívna záťaž. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 6, s. 11-14.
    article

    article

  5. KUBÁS, Jozef et al. Technológia 3D tlače ako nástroj na zlepšenie vzdelávania v oblasti civilnej ochrany. In Krízový manažment : vedecko-odborný časopis Fakulty bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline, 2024. ISSN 1336-0019, 2024, roč. 23, č. 2, s. 47-52.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF627.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  6. GULIŠ, Róbert. What Is the Social Policy of the Slovak Republic, So Is the State Fulfilling Its Role in the Eyes of Citizens. In Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov : medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy. - Sládkovičovo : Vysoká škola Danubius, 2024. ISSN 2454-0145, 2024, vol. 16, no. 1, s. 111-116.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené798.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. KONEČNÝ, Stanislav. Komodifikácia vzdelávania a vzdelania. In Logos Polytechnikos : [odborný recenzovaný časopis Vysokej školy polytechnickej v Jihlave]. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2024. ISSN 2464-7551, 2024, roč. 15, č. 3, s. 49-59.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené173.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. ŠPROCHA, Branislav. Vzdelanie, ekonomická aktivita a zdravotný stav osôb v marginalizovaných rómskych komunitách na Slovensku podľa výsledkov zisťovania EU-SILC MRK 2020. In Slovenská štatistika a demografia : recenzovaný vedecký časopis. - Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2024. ISSN 1339-6854, 2024, roč. 34, č. 4, s. 3-20.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.6 MBverejne dostupné
    article

    article

  9. KOVÁŘOVÁ, Eva - VAŠENKOVÁ, Tereza. Incidence of Poverty in Working-Age Population in EU Countries: A Gender Perspective. In Prague Economic Papers : a Bimonthly Journal of Economic Theory and Policy. - Prague : University of Economics, 2024. ISSN 2336-730X, 2024, vol. 33, no. 4, pp. 444-477.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    article

    article

  10. VYDRŽELOVÁ, Pavlína - BALCAR, Jiří - JOHNSON FILIPOVÁ, Lenka. Psychological Traits and Wages in the Czech Republic. In Prague Economic Papers : a Bimonthly Journal of Economic Theory and Policy. - Prague : University of Economics, 2024. ISSN 2336-730X, 2024, vol. 33, no. 1, pp. 79-102.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF846.5 KBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.