Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0007563 xcla^"
  1. GEMBICKÁ, Eva. Aktuálne možnosti spolupráce pre výrobcov regionálnych produktov so zameraním na značku Regionálny produkt Podpoľanie. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. ISSN 1337-9453, 2023, roč. 27, č. 1, s. 22-38.
    article

    article

  2. NESIBA, Jiří - ČUHLOVÁ, Renáta. Ethical Labels in Food-Industry within EU and China. In Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. - Praha : Newton College, 2019. ISSN 1801-7118, 2019, roč. 15, č. 1, s. 54-64.
    article

    article

  3. BOTLÍKOVÁ, Milena. Cestovní ruch v kontextu udržitelnosti. In Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 19. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v Smoleniciach 29.–30. novembra 2018. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4602-7. ISSN 2585-9412, s. 72-78.
    article

    article

  4. MIKLENČIČOVÁ, Renáta. Vplyv značiek na spotrebiteľov. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 89-95.
    article

    article

  5. VAŠKO, Peter. Chápanie značky z pohľadu kruhovej ekonomiky. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 134-140.
    article

    article

  6. ŠALGOVIČOVÁ, Jarmila - KLINČEKOVÁ, Silvia - BLIŠÁK, Ľuboslav. Poznáme značky, ktoré potvrdzujú spotrebiteľskú a environmentálnu bezpečnosť produktov? In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 128-141 online.
    article

    article

  7. MUSOVÁ, Zdenka - MUSA, Hussam. Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľské správanie. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 118-125.
    article

    article

  8. Ekoznačku môže mať aj obal. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 4, s. 15.
    article

    article

  9. FOXLEROVÁ, Nina - KRAMÁROVÁ, Zlatica. Ekologické je ekonomické. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2012. ISSN 1337-0545, 2012, roč. 6, č. 3-4, s. 30-40.
    article

    article

  10. Environmentálne označovanie výrobkov a služieb. In Verejná správa : školy, úrady, obce, kultúra, zdravotníctvo, rozpočtové, príspevkové, neziskové organizácie. - Žilina : Poradca, 2007. ISSN 1337-0448, 2007, roč. 2, č. 8-9, s. 118-124.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.