Search results

Records found: 93  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0007564 xcla^"
  1. BITTNER, Anton - KRAJČOVIČ, Jozef. Akreditácia EUR-ACE – značka kvality vysokoškolského vzdelávania. In Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti. Medzinárodná konferencia k svetovému dňu kvality. Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti : zborník anotácií prednášok : zborník príspevkov účastníkov konferencie : 23. ročník medzinárodnej konferencie k svetovému dňu kvality : 20. a 21. októbra 2016, Stará Lesná, Vysoké Tatry. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre kvalitu, 2017. ISBN 978-80-972609-0-3, s. 20-25 online.
    article

    article

  2. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Zákazníci očakávajú pohodlie a zážitky. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 11-12/17, č. 38, (2017.
    article

    article

  3. ŠUGROVÁ, Michaela et al. Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239, 2017, vol. 165, no. 5-6, s. 133-137.
    article

    article

  4. VEJAČKA, Martin - ŠTOFA, Tomáš. Influence of Security and Trust on Electronic Banking Adoption in Slovakia. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609, 2017, roč. 20, č. 4, pp. 135-150.
    article

    article

  5. MUSOVÁ, Zdenka - MUSA, Hussam. Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľské správanie. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 118-125.
    article

    article

  6. HUBINÁKOVÁ, Henrieta. Sebaúčinnosť zákazníka ako jeden z determinujúcich osobnostných faktorov pri výbere značky tenisiek. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 79-85 online.
    article

    article

  7. BOBÁŇ, Václav. Christian Mas – Sothys Paris: "Priniesť zajtra to, čo ešte dnes nebolo možné!". In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 9, s. 12-13.
    article

    article

  8. Lokálne značky sú naša výhoda. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 5, s. 10-11.
    article

    article

  9. SADÍLEK, Tomáš - ASMALOVSKIJ, Alexandr. Vnímání značek kvality potravin v České republice: výsledky pilotní studie. In Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934, 2016, č. 4, s. 1-11.
    article

    article

  10. GRACOVÁ, Slávka. Meno školy ako značka. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 28-37 online.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.