Search results

Records found: 93  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0007564 xcla^"
  1. BITTNER, Anton - KRAJČOVIČ, Jozef. Akreditácia EUR-ACE – značka kvality vysokoškolského vzdelávania. In Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti. Medzinárodná konferencia k svetovému dňu kvality. Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti : zborník anotácií prednášok : zborník príspevkov účastníkov konferencie : 23. ročník medzinárodnej konferencie k svetovému dňu kvality : 20. a 21. októbra 2016, Stará Lesná, Vysoké Tatry. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre kvalitu, 2017. ISBN 978-80-972609-0-3, s. 20-25 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF765.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  2. ŠUGROVÁ, Michaela et al. Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239, 2017, vol. 165, no. 5-6, s. 133-137.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    article

    article

  3. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Zákazníci očakávajú pohodlie a zážitky. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 11-12/17, č. 38, (2017.
    article

    article

  4. VEJAČKA, Martin - ŠTOFA, Tomáš. Influence of Security and Trust on Electronic Banking Adoption in Slovakia. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609, 2017, roč. 20, č. 4, pp. 135-150.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    article

    article

  5. SADÍLEK, Tomáš - ASMALOVSKIJ, Alexandr. Vnímání značek kvality potravin v České republice: výsledky pilotní studie. In Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934, 2016, č. 4, s. 1-11.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF439.5 KBverejne dostupné
    article

    article

  6. GRACOVÁ, Slávka. Meno školy ako značka. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 28-37 online.
    article

    article

  7. Slovenské vinice. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 1, s. 12.
    article

    article

  8. KLAIDMAN, Sam. Inovácia, tvorba hodnoty a princíp Zlatovlásky. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2016. ISSN 1335-1729, 1/2016, roč. 21, zoš. 80, s. 18-19.
    article

    article

  9. HUBINÁKOVÁ, Henrieta. Sebaúčinnosť zákazníka ako jeden z determinujúcich osobnostných faktorov pri výbere značky tenisiek. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 79-85 online.
    article

    article

  10. BOBÁŇ, Václav. Christian Mas – Sothys Paris: "Priniesť zajtra to, čo ešte dnes nebolo možné!". In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 9, s. 12-13.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.