Search results

Records found: 61  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0007567 xpca^"
  1. BÓDY, Glória. Instruments for Nation Branding Measurement in the Conditions of Slovakia. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 47-58.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 535.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. HOJDIK, Vladimír. Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 3, s. 85-91 online. VEGA č. 1/0876/17.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené637 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. KRIŽAN, Martin - DEÁKOVÁ, Stanislava. Úskalia úspešnej značky. In Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4335-4, s. 85-91 CD-ROM. KEGA 030EU-4/2015 "Diagnosticko-prognostický monitoring podnikateľských subjektov ako nástroj konkurenčnej výhody a rozvoja podnikateľského prostredia SR".
    article

    article

  4. GAJDOŠ, Jozef. The Brand Equity. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation II. : proceedings : international scientific conference : 27. - 29. september 2016, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice ; Uzgorod : Faculty of Business Economics with seat in Košice : Uzgorod National University, 2016. ISBN 978-617-589-123-0, s. 179 CD-ROM.
    article

    article

  5. KNOŠKOVÁ, Ľubica - HATÁR, Michal. Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4298-2, s. 66-72 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article

  6. KOŠÚTOVÁ, Tatiana. Chránené zemepisné označenia a ochranné známky na trhu liehovín. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4298-2, s. 73-79 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  7. DONOVALOVÁ, Alena - LUKOVICSOVÁ, Kristína. Spotrebiteľské vnímanie úspešnosti regionálneho produktu. In Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí. Medzinárodná vedecká konferencia. Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4300-2, s. 31-40 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  8. ŠTETKA, Peter - MAJTÁN, Štefan. Analýza väzieb faktorov podnikovej konkurencieschopnosti. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4077-3, s. 687-695 CD-ROM. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF649.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  9. DUDEKOVÁ, Alena. Tradičné kozmetické značky na Slovensku. In Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4224-1, s. 37-41 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF213.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  10. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Vplyv nových energetických štítkov na zmenu spotrebiteľského správania. In Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4224-1, s. 58-63 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF366.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.