Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0007568 xpca^"
  1. KOTLEBOVÁ, Eva - ŠOLTÉS, Erik - SIVAŠOVÁ, Daniela. Štatistická indukcia v príkladoch. Recenzenti: Ľudovít Pinda, Eugen Viszus. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 222 s. [11,32 AH]. ISBN 978-80-225-4135-0. [Copy count : 14, currently available 7, at library only 3]
    book

    book

  2. SIPKOVÁ, Ľubica. Meranie nerovnosti a chudoby podľa EU SILC, problémy medzinárodného porovnávania a analýz na národnej úrovni. In Štatistické metódy v ekonómii. Odborný seminár. Štatistické metódy v ekonómii : 8. odborný seminár : [abstrakty] : 12. 6. - 13. 6. 2014, Virt. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3997-5, s. 21-22.
    article

    article

  3. HRUŠOVSKÁ, Dana. Systémy vyhodnocovania dotazníkov. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 173-177. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    article

    article

  4. LIPTÁKOVÁ, Erika - BRIČOVÁ, Zuzana. Dospelá populácia a jej štatistická gramotnosť. In Disputationes scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok. - Ružomberok : VERBUM, 2010. ISSN 1335-9185, 2010, roč. 10, č. 3, s. 215-221.
    article

    article

  5. MEGYESIOVÁ, Silvia. Význam analýzy hlavných komponentov pri riešení úloh viacrozmernej štatistiky. In Forum statisticum Slovacum. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2006. ISSN 1336-7420, 2006, roč. 2, č. 1, s. 101-107.
    article

    article

  6. DÁVID, Arnold - STREŠŇÁKOVÁ, Anna. Rozklad bimodálneho rozdelenia. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2006. ISSN 1336-3514, 2006, roč. 4, č. 2, s. 36-41.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.