Search results

Records found: 122  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0007593 xkni^"
  1. ZVARÍKOVÁ, Katarína. Spoločensky zodpovedné podnikanie. 1. vydanie. Žilina : Žilinská univerzita v Žiline/EDIS-vydavateľstvo UNIZA, 2023. 110 s. ISBN 978-80-554-1938-1. [Copy count : 5, currently available 0, at library only 1]
    Spoločensky zodpovedné podnikanie

    book

  2. PONGRÁCZ, Eva. Etablovanie a rozvoj konceptu sociálnej ekonomiky v krajinách Európskej únie s akcentom na SR : habilitačná práca. Oponent: Gabriela Korimová... [et al.]. Bratislava, 2022. 173 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. European Forum of Entrepreneurship 2021. International Scientific Conference. European Forum of Entrepreneurship 2021 : "Viroeconomies - Collapse or New Business Opportunities?" : Proceedings of the 14th International Scientific Conference. 1st Edition. Praha : NEWTON College, 2021. 278 s. ISBN 978-80-87325-42-1.
    book

    book

  4. BEDNÁROVÁ, Lucia. Benchmarking v procese environmentálneho marketingu : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 81 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4876-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  5. DOLEŽALOVÁ, Hana. Fair trade : výzva pro všechny. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 172 s. Expert. ISBN 978-80-271-1220-3. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    Fair trade

    book

  6. JADERNÁ, Eva - VOLFOVÁ, Hana. Moderní retail marketing. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 234 s. ISBN 978-80-271-1384-2. [Copy count : 3, currently available 0, at library only 2]
    Moderní retail marketing

    book

  7. PHILLIPS, Diane M. Consumer Behavior & Insights. New York : Oxford University Press, 2021. 517 s. ISBN 978-0-19-085713-4. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. KOTLER, Philip et al. Principles of Marketing. 8th European Edition. Harlow : Pearson, 2020. 689 s. ISBN 978-1-292-26956-6. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. ARMSTRONG, Gary - KOTLER, Philip - OPRESNIK, Marc Oliver. Marketing : An Introduction. 14th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 676 s. ISBN 978-1-292-29486-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Marketing

    book

  10. LOVCIOVÁ, Kornélia. Výročná správa ako zdroj informácií pre používateľov : dizertačná práca. Školiteľ: Renáta Pakšiová. Bratislava, 2019. 133 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.