Search results

Records found: 33  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth k0001208 xcla^"
  1. ŠTRACHOŇ, Peter. [Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami]. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 1, s. 60-61. Recenzia na: Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami / Peter Štetka, Štefan Majtán ; recenzenti: Miroslava Szarková, Peter Štarchoň. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-4010-0.
    article

    article

  2. HEIGL, Martina. Small and medium sized enterprises and corporate social responsibility. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. Vedecká konferencia. Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2364-6, s. 67-69.
    article

    article

  3. KINTLER, Jakub. Cenové stratégie v konkurenčnom prostredí. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. Vedecká konferencia. Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2364-6, s. 266-269.
    article

    article

  4. SIROTKA, Vladimír. Prostredie MSP a opatrenia na jeho podporu. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. Vedecká konferencia. Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2364-6, s. 131-135.
    article

    article

  5. BAJUS, Radoslav - GÁL, Marián. Príležitosti pre rozvoj malého a stredného podnikania v okrese Stará Ľubovňa. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 20-22.
    article

    article

  6. WÜRFL, Benjamín. Stratégia kastumizácie ako nový prístup podniku k zákazníkom. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 158-160.
    article

    article

  7. PUTNOVÁ, Anna. Historie a výzvy podnikatelské etiky. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 174-178.
    article

    article

  8. ČEKANOVÁ, Libuše. Etika a správce daně. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 192-195.
    article

    article

  9. DRANČÁK, Štefan. Etický kódex podnikania - zvýšenie transparentnosti a zníženie korupcie. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 196-199.
    article

    article

  10. KLAPALOVÁ, Alena. Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 229-234.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.