Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0009497 xkni^"
  1. Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. Recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. CD-ROM [100 s.]. VEGA 1/0224/15. ISBN 978-80-225-4336-1. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  2. Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [82 s.]. VEGA 1/0224/15. ISBN 978-80-225-4180-0. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR

    electonic book

  3. ŠIMO, Dušan - MURA, Ladislav. Manažment organizácií. Bratislava : Wolters Kluwer, 2015. 263 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-242-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Manažment organizácií

    book

  4. Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. Recenzenti Dušan Šimo, Róbert Hölcz. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. CD-ROM [74 s.]. VEGA 1/0612/12. ISBN 978-80-225-3481-9. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  5. Nové trendy 2012. Mezinárodní vědecká konference. Nové trendy 2012 : sborník příspěvků zo [VII. ročníku] mezinárodní vědecké konference : Znojmo [22. - 23. 11. 2012]. Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2012. CD-ROM [294 s.]. ISBN 978-80-87314-29-6. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  6. Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. CD-ROM [124 s.]. VEGA 1/0652/10. ISBN 978-80-225-3247-1. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    electonic book

    electonic book

  7. Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 103 s. VEGA 1/0652/10. ISBN 978-80-225-3209-9. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  8. Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 92 s. VEGA 1/4582/07. ISBN 978-80-225-2870-2. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  9. ŠIMO, Dušan. Agrárny marketing II. : marketing rastlinných a živočíšnych komodít. Recenzenti: Ferdinand Daňo, Ľuboslav Szabo, Pavol Stehlo. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 170 s. ISBN 978-80-225-2529-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. ŠIMO, Dušan. Agrárny marketing I. : pragmatické prístupy k trvalému úspechu na trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 105 s. ISBN 978-80-225-2528-2. [Copy count : 10, currently available 7, at library only 3]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.