Search results

Records found: 11  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0020249 xkni^"
  1. HARHULA, Denys. Model informačných zdrojov pre tvorbu inovačných stratégií v podnikoch pekárenského priemyslu na Ukrajine : dizertačná práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2003. 164 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. ČIMO, Jozef et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Ekonóm, 2002. 275 s. ISBN 80-225-1640-6. [Copy count : 9, currently available 8, at library only 1]
    book

    book

  3. ŠIMUNIČOVÁ, Ingrid. Zvýšenie efektívnosti riadenia firmy prostredníctvom marketingového informačného systému : dizertačná práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2001. 167 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 339 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-90-3. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  5. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Inovačná stratégia firmy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 179 s. ISBN 80-225-1099-8. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  6. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Marketingový manažment : vybraté časti - techniky marketingového manažmentu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 175 s. ISBN 80-225-0999-X. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  7. MARIAŠ, Miroslav - ČIMO, Jozef. Inovácie vo firemnej stratégii. Bratislava : SPRINT, 1998. 190 s. ISBN 80-88848-29-6. [Copy count : 7, currently available 6, at library only 1]
    book

    book

  8. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Riadenie marketingových aktivít. 1. vyd. Bratislava : Sprint, 1996. 169 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-06-7. [Copy count : 3, currently available 3, at library only 0]
    book

    book

  9. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Inovácie a stratégia firmy. 1. vyd. Bratislava : EU, 1994. 127 s. ISBN 80-225-0595-1. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  10. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Inovačná stratégia firmy. 1. vyd. Bratislava : Elita, 1993. 133 s. ISBN 80-85323-42-7. [Copy count : 3, currently available 3, at library only 0]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.