Search results

Records found: 25  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0020252 xkni^"
  1. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 125 s. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-4991-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance  Based on Modern Intelligent Systems

    book

  3. KUKURA, Marek. Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2022. 162 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. STACHOVÁ, Lucia. Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2017. 134 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. PAŽITNÝ, Peter. Marketing v zdravotníctve : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2015. 137 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. NÉMOVÁ, Monika. Marketing podniku pôsobiaceho v sieťovom odvetví : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2011. 181 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. MATUŠEK, Igor. Konkurenčná výhoda ako determinant podnikateľského úspechu : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2011. 149 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. JAŠÍKOVÁ, Daniela. Vývojové tendencie a perspektívy sociálneho marketingu : dizertačná práca. Školiteľ Eva Hanuláková. Bratislava, 2010. 176 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. KOVÁČIKOVÁ, Ivana. Marketing ako nástroj konkurencieschopnosti vysokých škôl : dizertačná práca. Školiteľ Eva Hanuláková. Bratislava, 2010. 180 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. KŇAŽEK, Róbert. Balanced scorecard (BSC) - nástroj komplexného riadenia a merania výkonnosti podniku : dizertačná práca. Škol. Eva Hanuláková. Bratislava, 2010. 182 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.