Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0020441 xcla^"
  1. BARTÁKOVÁ, Gabriela. Vplyv dynamizácie sektora služieb na postavenie a rozvoj regiónov Slovenskej republiky. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2007. ISSN 1337-2955, Apríl 2007, roč. 3, č. 1, s. 27-32.
    article

    article

  2. BARTÁKOVÁ, Gabriela. Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí. In Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622, 2004, roč. 14, č. 4, s. 22-24.
    article

    article

  3. BARTÁKOVÁ, Gabriela. Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 9-14.
    article

    article

  4. BARTÁKOVÁ, Gabriela. Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 56-57.
    article

    article

  5. BARTÁKOVÁ, Gabriela. Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR. In Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu : zborník príspevkov k riešenej výskumnej úlohe. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1997. ISBN 80-225-0931-0, s. 190-193.
    article

    article

  6. BARTÁKOVÁ, Gabriela. Stratégia riadenia kvality. In Informačný bulletin výrobného družstevníctva, 1995, roč. 5, č. 1-2, s. 44-48.
    article

    article

  7. BARTÁKOVÁ, Gabriela. Ochrana priemyselných práv a výrobnotechnických poznatkov - management know-how. In Informačný bulletin výrobného družstevníctva, 1995, roč. 5, č. 6, s. 17-23.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.