Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0021179 xcla^"
  1. WALLNER, Jozef. [Slovník znalostnej ekonomiky]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 2, s. 292. Recenzia na: Slovník znalostnej ekonomiky / Rudolf Sivák a kolektív ; vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. - Bratislava : Sprint dva, 2011. - ISBN 978-80-89393-45-9.
    article

    article

  2. KAJÁNKOVÁ, Katarína. [Základy balenia tovaru]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6. Recenzia na: Základy balenia tovaru / Igor Kačeňák. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2429-2.
    article

    article

  3. KAČEŇÁK, Igor. Piate "P" marketingového mixu. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 7-8, s. 44-45.
    article

    article

  4. KAČEŇÁK, Igor. Odpadové hospodárstvo - obalové odpady. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1514-0, s. 43-62.
    article

    article

  5. KAČEŇÁK, Igor. Odpadové hospodárstvo - obalové odpady. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 32-38.
    article

    article

  6. KAČEŇÁK, Igor. Slovenská bublinka vo svetovom mori. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 4, s. 18-20.
    article

    article

  7. KAČEŇÁK, Igor. Dobrý obal - dobrý obchod : o najlacnejšej forme propagácie a reklamy. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 9, s. 30-31.
    article

    article

  8. KAČEŇÁK, Igor. Obal - významný fenomén obchodu. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISSN 0323-262X, 1997, roč. 26, č. 4, s. 391-398.
    article

    article

  9. KAČEŇÁK, Igor. Keď míňať, tak za kvalitu: platí to aj o obaloch : Spotrebiteľ sa dá oklamať pekným obalom iba raz. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : EUROSKOP, 1996, 1996, roč. 4, č. 2, s. 1,8-9.
    article

    article

  10. KAČEŇÁK, Igor - LUPTÁKOVÁ, O. Sprostredkovatelia informácií medzi výrobou a spotrebou : Položili sme základy tradície výstavy s modernou obalovou technikou a kvalitnými obalmi. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : EUROSKOP, 1996, 1996, roč. 4, č. 2, s. 9.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.