Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0022431 xkni^"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária - NOVÁ, Jana - BEDŘICH, Ladislav. Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 194 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-407-4. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

    book

  2. PALENČÁROVÁ, Jana. Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. CD-ROM [500 s.]. VEGA 1/0461/12, VEGA 1/0893/12. ISBN 978-80-89306-14-5. 1/0893/12, VEGA, Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    electonic book

    electonic book

  3. TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing kultúry a jeho uplatnenie v operných scénach na Slovensku : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2004. 189 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza marketingovej pripravenosti podnikovej sféry na vstup do Európskej únie : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 90 s. ISBN 80-225-1694-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. ČIMO, Jozef et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Ekonóm, 2002. 275 s. ISBN 80-225-1640-6. [Copy count : 9, currently available 8, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.