Search results

Records found: 118  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0026512 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    article

    article

  2. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Využitie produktového dizajnu v oblasti výroby potravín a nápojov ako jedného z aspektov tvorby hodnotovej ponuky pre zákazníka v maloobchodných jednotkách. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 95-102. VEGA 1/0012/22.
    article

    article

  3. VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna - KUBIČKOVÁ, Viera - HALENÁROVÁ, Mária. Kúpeľníctvo a wellness. Recenzenti: Mária Antalová, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. [148 s.] [5,99 AH]. VEGA 1/0271/23. ISBN 978-80-225-5097-0.
    book

    book

  4. STRÁŽOVSKÁ, Helena - STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra. K problematike zakladateľských analýz a metodike hodnotenia. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988, 2020, roč. 12, č. 1, s. 50-60 online.
    article

    article

  5. Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. Zostavil: Pavol Kita. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 95 s. [5,79 AH]. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-225-4644-7. [Copy count : 7, currently available 4, at library only 3]
    book

    book

  6. KITA, Pavol et al. Inovácia v distribúcií potravín - aspekt geografického informačného systému. In Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4644-7, s. 77-95.
    article

    article

  7. KITA, Pavol. Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie. In Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4644-7, s. 7-26. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  8. KITA, Jaroslav. Základné modely marketingovej komunikácie. In Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4644-7, s. 43-57. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  9. STRÁŽOVSKÁ, Helena - STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra - VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna. Evaluation of Selected Issues of Business Environment by Family Business Entrepreneurs. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 0323-262X, 2019, roč. 48, č. 1, s. 65-79.
    article

    article

  10. STRÁŽOVSKÁ, Helena - STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra - VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna. Implementation of the Charter for Small and Medium-sized Enterprises in Slovakia. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2018. ISSN 0323-262X, 2018, roč. 47, č. 3, s. 267-288. KEGA 027EU-4/2016.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.