Search results
- JANKOVIČ, Michal. Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2023. 144 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- KORYTINOVÁ, Kristína. Možnosti a perspektívy rozvoja maloobchodnej siete vo vybranej lokalite : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2023. 138 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- VERNEROVÁ, Dominika. Úloha logistických centier vo zvyšovaní kvality distribučných služieb : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2022. 186 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- VAŠKOVÁ, Linda. Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2020. 146 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- MRUŠKOVIČOVÁ, Juliana. Distribučná politika vybranej spoločnosti a zvyšovanie jej kvality využívaním moderných distribučných a logistických riešení : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2019. 155 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- RALBOVSKÝ, Andrej. Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2019. 160 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- JAZBEC, Andrea. Uplatnenie manažmentu kategórií v sortimente maloochodných spoločností : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2014. 180 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- KOVALÍK, Stanislav. Outsourcing a jeho význam v činnosti vybraného podniku : dizertačná práca. Škol. Ferdinand Daňo. Bratislava, 2010. 175 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- Aktuálne otázky výskumu v ekonómii a manažmente : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 224 s. ISBN 978-80-225-2619-7. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- ŠIMO, Dušan. Agrárny marketing II. : marketing rastlinných a živočíšnych komodít. Recenzenti: Ferdinand Daňo, Ľuboslav Szabo, Pavol Stehlo. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 170 s. ISBN 978-80-225-2529-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]