Search results
- VAŠKOVÁ, Linda. Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2020. 146 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- LESSASSY, Leopold et al. Le comportement du consommateur dans le domaine des produits alimentaires bio face au défi de la consommation responsable. Le cas de la Slovaquie et de la France. In ACTES. 26e conférence GREG-PGV. L’Europe est-elle la bonne échelle pour que les acteurs et les parties prenantes puissent relever les défis du futur? - Grenoble : Université Grenoble Alpes, 2020, p. 287-307. VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0046/20.
- DAŇO, Ferdinand - DRÁBIK, Peter - HANULÁKOVÁ, Eva. Circular Business Models in Textiles and Apparel Sector in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2020, vol. 9, no. 1, pp. 1-19 online. VEGA 1/0380/17.
- Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. Zborník z príspevok riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo ; recenzenti/Reviewers: Monika Naďová Krošláková, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 159 s. [10,20 AH]. VEGA 1/0046/20. ISBN 978-80-225-4761-1.
- ŠTULLER, Pavol - DRÁBIK, Peter. Možnosti využitia obnoviteľných zdrojov energie na výrobu zeleného vodíka v lokalite Jaslovských Bohuníc pri zvážení synergií s jadrovou energetikou ako komplementárneho zdroja energie v rámci elektromobility. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4761-1, s. 144-159 online. VEGA 1/0046/20.
- DAŇO, Ferdinand - VERNEROVÁ, Dominika. Umelá inteligencia a robotizácia a ich potenciál vo zvyšovaní kvality služieb v logistických centrách. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4761-1, s. 129-144 online. VEGA 1/0046/20.
- HULA, Róbert. Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa na trhu elektromobilov v Slovenskej republike. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4761-1, s. 118-129 online. VEGA 1/0046/20.
- KUKURA, Marek. Vnímanie elektromobilov slovenskými spotrebiteľmi. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4761-1, s. 92-104 online. VEGA 1/0046/20.
- KRNÁČOVÁ, Paulína - LEHOCKÝ, Jozef. Návrh komunikačnej stratégie na podporu rozvoja elektromobility. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4761-1, s. 104-118 online. VEGA 1/0046/20.
- FRANCOVÁ, Zuzana. Postoje spotrebiteľov k elektromobilite. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4761-1, s. 77-92 online. VEGA 1/0046/20.