Search results

Records found: 21  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0029081 xcla^"
  1. WALLNER, Jozef. [Slovník znalostnej ekonomiky]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 2, s. 292. Recenzia na: Slovník znalostnej ekonomiky / Rudolf Sivák a kolektív ; vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. - Bratislava : Sprint dva, 2011. - ISBN 978-80-89393-45-9.
    article

    article

  2. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 1, s. 65-72.
    article

    article

  3. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Implementácia smerníc Európskej únie do legislatívy Slovenskej republiky. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X, 2001, roč. 30, č. 3, s. 400-408.
    article

    article

  4. LACKOVÁ, Alica. Obchodné značky a kvalita potravinárskych produktov. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník výstupov : VEGA 5052. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1514-0, s. 32-42.
    article

    article

  5. LACKOVÁ, Alica. Zabezpečovanie kvality v komercionalizácii potravinárskych výrobkov. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : VEGA 5052. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1372-5, s. 23-31.
    article

    article

  6. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Inovácie vo výrobkovej stratégii. In Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 1335-7069, 2001, roč. 2, č. 2, s. 170-178.
    article

    article

  7. KARKALÍKOVÁ, Marta - MIZLA, Martin - LACKOVÁ, Alica. Modely riadenia kvality služieb. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X, 2001, roč. 30, č. 4, s. 529-536.
    article

    article

  8. KOLLÁR, Vojtech - LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Vývoj kvality, spotreby a cien potravinárskych výrobkov. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. ISSN 0323-262X, 1999, roč. 28, č. 1, s. 35-44.
    article

    article

  9. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Terminológia v potravinárskom marketingu. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 106-109.
    article

    article

  10. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Štandardizácia kvality produktov. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 111-116.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.