Search results

Records found: 65  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0029231 xpca^"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda. [Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu]. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746, 2015, roč. 14, č. 33, s. 124-125. Recenzia na: Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu / Kristína Viestová ; recenzovali: Viera Cibáková, Vanda Lieskovská, Jan W. Wiktor. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. - ISBN 978-80-8168-119-6.
    article

    article

  2. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Cestovný ruch, technika služieb, delegát a sprievodca. Recenzenti: Marián Bujna, Kristína Viestová. 3. dopl. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 475 s. [23,8 AH]. ISBN 978-80-225-3948-7. [Copy count : 3, currently available 1, at library only 1]
    Cestovný ruch, technika služieb, delegát a sprievodca

    book

  3. Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. Kolektív autorov ; zost. Lucia Horňáková, Mária Vasiľová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 117 s. IGM 2316069/10. ISBN 978-80-225-3124-5. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  4. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Cestovný ruch, technika služieb, delegát a sprievodca. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 458 s. [28,31 AH]. ISBN 978-80-225-2982-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 0]
    book

    book

  5. VIESTOVÁ, Kristína - ŠTOFILOVÁ, Jana. K niektorým termínom v teórii a v praxi marketingu. In Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., 2009. ISBN 978-80-89241-33-0, s. 245-249.
    article

    article

  6. VIESTOVÁ, Kristína - ŠTOFILOVÁ, Jana - GOLEC KARASOVÁ, Katarína. Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image. In Tożsamość i wizerunek marketingu. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7, s. 175-182. VEGA 1/3760/06.
    article

    article

  7. VIESTOVÁ, Kristína et al. Teória obchodu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 288 s. ISBN 978-80-225-2505-3. [Copy count : 19, currently available 13, at library only 3]
    book

    book

  8. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007. Košice, 2008. [30 s.]. VEGA 1/2555/05.
    book

    book

  9. VIESTOVÁ, Kristína et al. Obchodná prevádzka maloobchodnej jednotky : vybrané časti. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 214 s. ISBN 978-80-225-2600-5. [Copy count : 4, currently available 1, at library only 3]
    book

    book

  10. ORESKÝ, Milan. Lexikón obchodu. In Doprava a logistika : odborný mesačník vydavateľstva Ecopress. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1337-0138, Marec 2007, roč. 2, č. 3, s. 50. Recenzia na: Lexikón obchodu (1) : trh, obchod, tovar / Kristína Viestová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. - ISBN 80-225-2131-0.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.