Search results

Records found: 19  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0029232 xpca^"
  1. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Destinatour 2013 : destinačný manažment cestovného ruchu : metodická príručka destinačného manažmentu pre potreby Bratislavského kraja. Recenzenti Marta Kulčáková, Jaroslava Spanring. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 189 s. [24,44 AH]. ISBN 978-80-225-3752-0. [Copy count : 5, currently available 4, at library only 1]
    book

    book

  2. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007, dotlač 2010. 258 s. ISBN 978-80-225-2355-4. [Copy count : 12, currently available 11, at library only 1]
    book

    book

  3. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Prieskumy pre marketingový manažment. Bratislava : SOFA, 2009. 377 s. [36,744 AH]. ISBN 978-80-89033-66-9. [Copy count : 6, currently available 2, at library only 4]
    Prieskumy pre marketingový manažment

    book

  4. RICHTEROVÁ, Kornélia - KULČÁKOVÁ, Marta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005, dotlač 2007. 205 s. ISBN 80-225-2036-5. [Copy count : 9, currently available 7, at library only 1]
    book

    book

  5. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (1) : trh, obchod, tovar. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 316 s. VEGA 1/0478/03 Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ. ISBN 80-225-2131-0. [Copy count : 6, currently available 4, at library only 2]
    book

    book

  6. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (2) : predajňa, obchodný podnik. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 261 s. VEGA 1/0478/03 "Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ". ISBN 80-225-2131-0. [Copy count : 6, currently available 4, at library only 2]
    book

    book

  7. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 3. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2005. 431 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-049-8. [Copy count : 9, currently available 7, at library only 2]
    book

    book

  8. BALÁŽI, Peter. Poskytovanie verejných služieb - zdroj príjmov municipálnych rozpočtov. In Parametre spotrebiteľského správania : (zborník z medzinárodného workshopu). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1575-2, s. 75-80.
    article

    article

  9. ŠÍBL, Drahoš et al. Veľká ekonomická encyklopédia : výkladový slovník A-Ž. 2. rozš. vyd. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 967 s. ISBN 80-89085-04-0. [Copy count : 6, currently available 2, at library only 3]
    book

    book

  10. SZARKOVÁ, Miroslava. [Marketing]. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X, 2000, roč. 29, č. 4, s. 501-502. Recenzia na: Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : IURA EDITION, 2000. - ISBN 80-88715-70-9.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.