Search results

Records found: 28  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0029233 xcla^"
  1. HASPROVÁ, Mária. [Marketingový výskum]. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582, február 2004, roč. 6, č. 17, s. 105-107. Recenzia na: Marketingový výskum / Kornélia Richterová a kolektív. - Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. - ISBN 80-225-1493-4.
    article

    article

  2. RICHTEROVÁ, Kornélia. Stimuly a rozsah nákupného rozhodovania v maloobchodnej predajni. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, 2003, roč. 2, č. 1, s. 90-100.
    article

    article

  3. RICHTEROVÁ, Kornélia. Kritériá spotrebiteľského rozhodovania o mieste nákupu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 14-16.
    article

    article

  4. RICHTEROVÁ, Kornélia. Vplyv stimulov maloobchodnej predajne na rozhodovanie o nákupe odevov a obuvi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 4, s. 18-19.
    article

    article

  5. RICHTEROVÁ, Kornélia. Vzťah medzi výmennými partnermi - zisťovanie a meranie vybraných aspektov. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 14-22.
    article

    article

  6. ROSTÁŠOVÁ, Mária. Uplatnenie franchisingu v podmienkach poštových organizácií. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 67-70.
    article

    article

  7. KOLLÁR, Vojtech. Technické požiadavky na výrobky - trhový dohľad - ochrana spotrebiteľa. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1514-0, s. 14-31.
    article

    article

  8. KUBÍČEK, Pavol. Obchodné zmluvy. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1514-0, s. 63-67.
    article

    article

  9. ŠTENSOVÁ, Antónia. Kooperácia partnerov v distribučnom kanáli. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 5-9.
    article

    article

  10. TRŠKA, Viliam. Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 59-61.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.