Search results

Records found: 35  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0029233 xkni^"
  1. KARIMOV, Sherzod. Reflexia hodnotovej orientácie v nákupnom rozhodovaní mladej generácie : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2016. 120 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. KOPANIČOVÁ, Janka. Imidž slovenských výrobkov u mladej generácie : dizertačná práca. Škol. Kornélia Richterová. Bratislava, 2008. 184 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. HERZÁN, Lukáš. Osobitosti geodemografickej segmentácie slovenského trhu v kontexte EÚ : dizertačná práca. Škol. Kornélia Richterová. Bratislava, 2008. 219 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. ŽÁK, Štefan. Využitie internetu pri získavaní sekundárnych údajov vo výskume trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2003. 152 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Marketingový výskum. Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. 379 s. ISBN 80-225-1493-4. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  6. RICHTEROVÁ, Kornélia. Štúdie segmentácie trhu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002. 116 s. ISBN 80-225-1356-3. [Copy count : 4, currently available 3, at library only 1]
    book

    book

  7. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Spoločenský marketing : prípadové štúdie. Recenzovali: Kornélia Richterová, Zuzana Pokojná. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 120 s. ISBN 80-225-1619-8. [Copy count : 9, currently available 8, at library only 1]
    book

    book

  8. Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : január 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 76 s. ISBN 80-225-1372-5. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník výstupov : december 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 81 s. ISBN 80-225-1514-0. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. JOBBÁGYOVÁ, Ľubica. Význam marketingovej komunikácie pre prosperitu malého a stredného podniku na trhu organizácií : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2001. 125 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.