Search results

Records found: 18  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0032038 xcla^"
  1. ĎAĎO, Jaroslav et al. Modelling the Determinants of Festival Visitors’ Behavioural Intentions. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609, 2020, roč. 23, č. 2, pp. 173-190.
    article

    article

  2. ĎAĎO, Jaroslav - HADRIAN, Piotr. A Process Approach to a Marketing Audit. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2020. ISSN 1335-7069, 2020, roč. 21, č. 2, s. 5-19.
    article

    article

  3. BENČIKOVÁ, Dana - MALÁ, Denisa - ĎAĎO, Jaroslav. Intercultural Competences in Slovak Business Environment. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2019. ISSN 1212-3609, 2019, roč. 22, č. 3, s. 51-66.
    article

    article

  4. MAJER, Lukáš. The Asset Correlation Analysis in the Context of Economic Cycle. In Scientia Iuventa 2018. Medzinárodná doktorandská konferencia. Scientia Iuventa 2018 : zborník príspevkov z [13.] medzinárodnej doktorandskej konferencie : 19. apríl 2018, Banská Bystrica. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2018. ISBN 978-80-557-1426-4, s. [1-10] online.
    article

    article

  5. ĎAĎO, Jaroslav - SEDLIAČIK, Ivan. Unintended consequences of energy policy in Slovakia. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069, 2016, roč. 17, č. 2, s. 123-131.
    article

    article

  6. ĎAĎO, Jaroslav - ŚCIBIORSKA, Izabela. Trh s umením. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2014. ISSN 1335-7069, 2014, roč. 15, č. 2, s. 196-205.
    article

    article

  7. ĎAĎO, Jaroslav - VALKOVCOVÁ, Kamila. Formalizácia procesu marketingového plánovania v MaSP na Slovensku. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127, 2013, roč. 5, č. 2, s. 170-168.
    article

    article

  8. ĎAĎO, Jaroslav - ĎAĎOVÁ, Monika. Hodnotenie trhového postavenia podnikov na Slovensku. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127, 2012, roč. 4, č. 2, s. 171-181.
    article

    article

  9. ĎAĎO, Jaroslav - ĎAĎOVÁ, Jana. Metódy merania a hodnotenia marketingovej orientácie podnikov. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127, 2012, roč. 4, č. 2, s. 129-138.
    article

    article

  10. ĎAĎO, Jaroslav - VALKOVCOVÁ, Kamila. Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 1335-7069, 2012, roč. 13, č. 1, s. 40-48.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.