Search results
- ČIHOVSKÁ, Viera et al. Manažment obchodnej firmy. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2000. 245 s. ISBN 80-225-1204-4. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
- HANULÁKOVÁ, Eva. Etika v marketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Harna. Bratislava, [1997]. 136 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- KITA, Jaroslav et al. Prípadové štúdie z marketingu (riešené). Bratislava : Ekonóm, 1997. 191 s. ISBN 80-225-0834-9. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
- ŠTAFFA, Juraj. Marketing malých obchodných firiem so zameraním na upevnenie pozície dovoznej agentúry na vnútornom trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Harna. Bratislava, 1996. 157 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ŠTAFFA, Štefan. Marketing malých obchodných firiem so zameraním na upevnenie pozície dovoznej agentúry na vnútornom trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Harna. Bratislava, 1996. 157 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- REPKA, Ján et al. Tovaroznalectvo : návody na cvičenia 1. 2. vyd. Bratislava : Vysoká škola ekonomická, 1989. 164 s. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
- JANEČEK, Milan et al. Ekonomika a riadenie obchodných organizácií. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1988. 392 s. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
- JANVARS, Dušan. Plánovanie v obchodných domoch a možnosti jeho zdokonaľovania : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Ved. práce Štefan Harna. Bratislava, 1987. 46 s. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
- KULČÁKOVÁ, Marta et al. Ekonomika a riadenie VO : praktikum. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1986. 195 s. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
- REPKA, Ján et al. Tovaroznalectvo : návody na cvičenia 1. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1985. 164 s. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]